نماینده شرکت TCT در خراسان‌رضوی:
این‌بار گویا خط پرداخت حقوق کارمندان مخابرات مشغول شده است که در تماس‌های پی‌در‌پی از عدم پرداخت بموقع و کامل حقوقشان گلایه می‌کنند.
کد خبر: ۷۸۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵ 18 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از شهرآرا، کارمندان شرکت TCT از شرکت‌های زیرمجموعه مخابرات که به‌گفته تماس‌گیرنده سه‌هزار نفر‌ می‌شوند و حالا به نمایندگی از همه این کارمندان شریف از ما می‌خواهد تا پیگیر مشکلاتشان از مسئولان شرکت مخابرات باشیم. کارمندانی که توسط بخش خصوصی و شرکت خدمات اولTCT استخدام شده‌اند و مسائل و مشکلاتشان و شاید بی‌توجهی مسئولان امر کارشان را در یکی‌دو هفته گذشته به تجمعاتی برای دریافت حق‌وحقوقشان نیز کشانده است که البته نتیجه‌ای نداشته است. ‌ابتدا در پیگیری این موضوع به سراغ مدیر‌کل مخابرات استان می‌‌رویم؛ اما وی تاکید می‌کند که شرکت‌TCT در استان نماینده‌ای دارد که پیگیر مسائل کارکنان زیرمجموعه شرکت است.

ازاین‌رو هدایت‌ا... موسوی، نماینده شرکتTCT ضمن تایید مشکلات کارکنان شاغل شرکت مخابرات در گفتگو با ما گفت: متاسفانه نیروهایی که از طریق این شرکت استخدام شده‌اند، در این چندماهه اخیر مشکلاتی در پرداخت حقوقشان به‌وجود آمده است که فقط درصدی از حقوقشان را تاکنون دریافت کرده‌اند.وی در رابطه با دلایل بروز این مشکلات خاطر‌نشان کرد: دلیل این امر نبود نقدینگی و به‌وجود‌آ‌مدن مشکلات مقطعی برای این شرکتTCT است.

موسوی با اشاره به اینکه مشکل حقوق این افراد پیگیری شده است و تا هفته آینده مطالباتشان به‌صورت کامل پرداخت خواهد شد، در رابطه با صحبت‌هایی مبنی‌بر تفاوت حقوق کارکنان بخش‌های مختلف این شرکت نیز خاطرنشان کرد: این شرکت در‌حال‌حاضر سه‌هزار نیرو دارد که حقوق همه افراد یکسان پرداخت می‌شود.

موسوی افزود: بدهی دولت به شرکت، مشکلاتی که درخصوص خرید پهنای باند به‌وجود‌آمده و همچنین پرداخت سود سهام‌داران و پرداخت حق‌وحقوق بازنشستگان این شرکت در سال جاری از مواردی است که باعث کاهش نقدینگی این شرکت و درنتیجه عدم پرداخت بموقع و کامل حقوق کارکنان این شرکت شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه با برطرف‌شدن بخشی از این مشکلات از ماه آینده حقوق کارکنان این شرکت بموقع پرداخت خواهد شد و مشکلی در این‌زمینه نخواهیم داشت، تاکید کرد: یکی از دیگر مسائلی که باعث بروز چنین مشکلاتی شد، پایین‌آمدن هزینه مکالمات تلفن ثابت بود که باوجود چندبرابر‌شدن هزینه‌ها نسبت به سال‌های گذشته این شرکت با کاهش درآمد روبه‌رو شد و این نیز در پرداخت حقوق بی‌تاثیر نبوده است که با پیگیری‌های انجام‌شده امیدواریم این مشکلات به‌صورت ریشه‌ای حل شود تا دوباره شاهد تکرار این مسائل نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار