تاکیداستاندار مازندران:
استاندار مازندران اعتقاد دارد که هنر نمایش یکی از اصیل‌ترین شاخه‌های هنری‌ در کشور و استان، از پیشینه غنی برخوردار بوده و بسیار تاثیر گزار است.
کد خبر: ۷۸۹۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۸ 18 October 2019

به گزارش تابناک مازندران، استاندار مازندران 23 مهر ماه 98 درطی نشستی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس و نایب رییس انجمن هنرهای نمایشی شعبه مازندران ضمن تاکید بر ورود جدی بخش خصوصی جهت حمایت از تئاتر مازندران گفت: هنر نمایش یکی از اصیل‌ترین شاخه‌های هنری‌ در کشور و استان، از پیشینه غنی برخوردار بوده و بسیار تاثیر گزار است.

بخش خصوصی جهت حمایت از تئاتر مازندران ورود جدی خواهد داشت
 


بر اساس این گزارش، با توجه به نزدیک شدن برگزاری سی و یکمین جشنواره تئاتر استان مازندران،23 مهرماه 98 مجید حسین زادگان استاندار مازندران درطی نشستی با عباس زارع مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی، یاسر محمودی برنتی رییس و فاطمه مکاری نایب رییس انجمن هنر های نمایشی مازندران ضمن تاکید بر نقش موثر هنر متعالی در پالایش رو ح انسان گفت:

هنر نمایش یکی از اصیل‌ترین شاخه‌های هنری‌ در کشور و استان، از پیشینه غنی برخوردار بوده و بسیار تاثیر گزار است.
استاندار مازندران که اخیرا جهت دیدن نمایش «مرهم عزیز» در سالن آمفی تئاتر سلمان هراتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری حضور پیدا کرده بود، ضمن حمایت از رشد و توسعه تئاتر در استان گفت: استقبال اخیرمخاطبان از تئاتر نشانگر پیشرفت خوب این رشته هنری در استان است.
حسین زادگان تاکید کرد:

بخش خصوصی جهت حمایت از تئاتر مازندران ورود جدی خواهد داشت.
در ادامه این نشست عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، با اشاره به نقش موثر انجمن‌ها در توسعه فرهنگ و هنر، گفت: مطمئن هستم که با توجه به استعداد و ظرفیت بالای اهالی تئاتر مازندران و شایستگی و توانمندی اعضای انجمن هنرهای نمایشی استان و حمایت همیشگی استاندار فرهنگ‌دوست از اهالی هنر، به زودی شاهد اتفاق‌های خوبی در عرصه تئاتر مازندران خواهیم بود.
یاسر محمودی رییس انجمن هنرهای نمایشی شعبه مازندران به ارایه گزارش عملکرد انجمن هنر های نمایشی در زمان حضورش در این انجمن پرداخت و گفت: سی و یکمین جشنواره تئاتر استان مازندران اواخرآبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
وی افزود: جهت هرچه با شکوه برگزار کردن این رویدا مهم تئاتری در استان ، حمایت همه جانبه مدیران و مسئولان استانی را می طلبد تا بتوانیم جشنواره ای در خور و شایسته استان مازندران برگزار کنیم.
در ادامه فاطمه مکاری نایب رییس انجمن هنرهای نمایشی شعبه مازندران نیز به دغدغه های موجود جهت برگزاری جشنواره تئاتر استان پرداخت .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار