فوتبال کشور در دیداری حساس و خانگی، تیم شهدای بابلسر را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد.
کد خبر: ۷۹۱۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 25 October 2019

 به گزارش خبرگزاری تابناک  کرمانشاه ،افشین حسنی مدیرعامل باشگاه بعثت در پایان این دیدار در گفت و گو با ایسنا، باتاکید براینکه بازیکنان تیمش در این دیدار نمایش بسیار خوبی از خود نشان دادند، اعلام کرد: هرچند زمین ورزشگاه 15 خرداد کرمانشاه بواسطه بارندگی‌های امروز(دوم آبان) و روزهای گذشته خیس بود و بازیکنان حریف شمالی به چنین شرایطی عادت داشتند، اما کار برای بازیکنان تیم ما سخت شده بود. 

وی تصریح کرد: همین شرایط باعث شد تا در اوایل نیمه اول یک گل از حریف دریافت کنیم، اما به مرور توانستیم دوباره به بازی برگردیم. 

مدیرعامل باشگاه بعثت اضافه کرد: گلی که امیر پورقنبر در دقایق اضافی پایان نیمه اول به ثمر رساند، باعث شد تا بازیکنانمان با روحیه خوبی به رختکن بروند و برای شروعی طوفانی در نیمه دوم بازی آماده شوند. 

وی افزود: حملاتی که در نیمه دوم به دروازه تیم حریف داشتیم منجر به گرفتن یک پنالتی برای تیم ما شد و توانستیم گل دوم را وارد دروازه تیم حریف کنیم. 

حسنی بابیان اینکه غیرت بازیکنان بعثت مانع از شکستشان در این دیدار شد، گفت: خوشحالیم که با بکارگیری بازیکنانی کاملا بومی و متعصب روندی رو به رشد را در تیم بعثت می‌بینیم. 

وی اضافه کرد: در این دیدار با حمایت پرشور هواداران تیم بعثت که زیر باران شدید هم از تشویق تیمشان دست برنداشتند، در مقابل تیمی قدرتمند بااقتدار بازی کردیم. 

تیم بعثت کرمانشاه با این پیروزی درحال حاضر با 10 امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار