فرماندار شهرستان نیر گفت: یازدهمین جشنواره آش و غذاهای سنتی امسال به صورت ملی و طی دو روز از فردا در منطقه بولاغلار نیر آغاز می‌شود.
کد خبر: ۷۹۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳ 19 August 2015

اکبر صمدی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: در این جشنواره که 17 استان کشور برای شرکت در آن نام‌نویسی کرده‌اند روزهای 29 و 30 مرداد ماه در منطقه نمونه گردشگری بولاغلار نیر و به صورت ملی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این جشنواره تلاش جدی و وافر بر این است تا توانمندی‌های گردشگری شهرستان نیر در معرض دید واقعی قرار گیرد، گفت: ما جدیت واقعی‌مان را به انجام می‌رسانیم تا در کنار این جشنواره که برنامه‌های مختلفی برای آن تدارک دیده شده است توانمندی گردشگری شهرستان نیر را به نمایش بگذاریم.

فرماندار شهرستان نیر یادآور شد: این جشنواره که در آستانه هفته دولت و در گرامیداشت دهه کرامت و آستانه میلاد امام رضا (ع) برگزار می‌شود فضایی شاد و مفرح همراه با ارتقای نشاط اجتماعی را برای هموطنانمان فراهم می‌آورد.

صمدی بیان کرد: این برنامه با تنوع خاص و حضور علاقمندان و گردشگران مختلف پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد و ما با استفاده از تجربیات 10 دوره گذشته سعی‌مان بر این است تا یک حرکت جدی و اساسی را به انجام برسانیم.

این مسئول افزود: در منطقه بولاغلار تمهیدات لازم برای حضور راحت و سهل گردشگران در منطقه با تدارک پارکینگ مناسب و تردد راحت در این مسیر فراهم می‌آید که قطعا در این زمینه ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری منطقه نمونه بولاغلار نیز مورد بررسی و توجه قرار می‌گیرد.

صمدی گفت: این جشنواره‌ها بستر و فرصتی مناسب است تا بتوانیم به شکل واقعی و همه‌جانبه ظرفیت‌ها و توان حوزه گردشگری را در شهرستان نیر ارتقا داده و افزون‌تر از گذشته کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار