دبیر ستاد برگزاری بزرگترین نمایش چندرسانه ای کشور، از آغاز به کار اجرای نمایش «فصل شیدایی» در کرمانشاه خبرداد و گفت: این نمایش تا ۱۳ شهریور و با ۳۵۰ نفر عوامل در استان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۰۵۹۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲ 22 August 2015
محمد حسن جلیلی از آغاز اجرای بزرگترین نمایش چند رسانه ای کشور با عنوان «فصل شیدایی» در کرمانشاه خبرداد و گفت: اجرای این نمایش از روز گذشته ۳۰ مرداد و با شعار «اينجا آنچه ناديدني است مي بينيد» آغاز شده است.

وی افزود: نمایش مذکور به عنوان بزرگترین نمایش چند رسانه ای کشور پیش از استان کرمانشاه در نقاطی چون، یزد، شهرکرد، خرم آباد، بوشهر، جزیره ابوموسی، شهر نجف کشور عراق و تهران اجرا و با استقبال خوبی مواجه شده است.

دبیر ستاد برگزاری بزرگترین نمایش چندرسانه ای کشور در استان کرمانشاه، تصریح کرد: پیگیری های زیادی طی دو سال برای اجرای این نمایش عظیم در استان کرمانشاه انجام شد و نهادهایی چون سپاه نبی اکرم(ص)، دفتر امور ايثارگران استانداری، شهرداری کرمانشاه و شورای اسلامی کرمانشاه نیز در اجرا و پیگیری برگزاری این نمایش مشارکت داشتند.

وی محل برگزاری این نمایشگاه را اردوگاه توحید در کرمانشاه اعلام کرد و گفت: نمایش مذکور همزمان با دهه کرامت و هفته دولت و تا ۱۳ شهریور ماه در کرمانشاه ادامه دارد.

جلیلی گفت: نمایش مذکور یک نمایش عظیم است که به لحاظ صوت و نورپردازی از امکانات و تجهیزات بالایی برخوردار است و در استان های قبل از کرمانشاه مورد استقبال بی نظیر مردم قرار گرفته است.

وی افزود: نمایش «فصل شیدایی» با طراحی و کارگردانی سعید اسماعیلی و متن و روایت رسالت بوذری  یکی از کامل ترین و عظیم ترین پروژه تئاتری کشور است که از سوی مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی «مُهَنّا» و حمایت سازمان هنری رسانه ای اوج توليد شده است.

دبیر ستاد برگزاری بزرگترین نمایش چندرسانه ای کشور در استان کرمانشاه، از حضور ۳۵۰ نفر عوامل اجرایی اعم از بازیگر، تصویربردار، صدابردار، کارگردان، عوامل فنی و... در این نمایش خبرداد.

وی تصریح کرد: این نمایش عوامل آن سعی دارند هرشب تصاویر و روایاتی منحصربه فرد و چشم نواز از هبوط حضرت آدم، ماجرای حضرت نوح، بعثت پیامبر گرامی اسلام، روايت غدير، واقعه کربلا، شرح حديث سلسله الذهب امام رضا(ع)، دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را برای حداقل  هفت هزار نفر تماشاگر به نمایش بگذارند.

جلیلی، بهره گیری از بافت، اقلیم و فرهنگ منطقه هدف اجرای نمایش را از ویژگی های منحصر به فرد در اجرای آن برشمرد  و گفت: عوامل نمایش مذکور با بهره گیری از ظرفیت های مذکور هر منطقه برخی اتفاقات شاخص انقلابی، اجتماعی و سیاسی آن منطقه را  نیز در دل روایات جانمایی می کنند.

وی افزود: ما در استان نیز سعی داریم در قالب این نمایش به نقش و تاثیر علما و روحانیون و هم چنین مردم استان کرمانشاه در شکل گیری انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس بپردازیم و آن را به شیوه نمایش به تصویر بکشیم.

دبیر ستاد برگزاری بزرگترین نمایش چندرسانه ای کشور در استان کرمانشاه  از مشارکت فعالیت فرهنگی گروه های مردمی برای آماده سازی زیرساخت های برگزاری نمایش مذکور خبرداد و گفت: این افراد از سه ماه قبل در اردوگاه توحید کار آماده سازی را انجام داده اند.

وی، از برنامه ریزی برای حضور تماشاگران از پیش از نماز مغرب شب های برگزاری در اردوگاه توحید خبرداد و گفت: تماشاگران پیش از اذان از نمایشگاه برپا شده در محل بازدید خواهند کرد و پس از اقامه نماز مغرب و عشا به تماشای نمایش عظیم «فصل شیدایی» می نشینند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
عالی بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار