منصور کیانی در گفتگو با تابناک:
دبیر هیئت کشتی استان کرمانشاه گفت: مسابقات بین المللی جام تختی از روز گذشته با حضور ۱۰۹ کشتی گیر از ۵ کشور جهان در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۱۲۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳ 09 January 2020

منصور کیانی در گفتگو با خبرنگارتابناک کرمانشاه  اظهار داشت: در ۷ سال گذشته کرمانشاه هر ساله میزبان مسابقات بین المللی و ملی کشتی بوده است. دو دوره مسابقات بین المللی جام تختی،دو دوره مسابقات جام جهانی  و سه دوره مسابقات قهرمان کشوری در دو بخش جوانان و بزرگسالان رویدادهای مهمی بوده است که در ۷ سال گذشته در استان کرمانشاه برگزار شده است.

وی در ادامه بیان داشت: این دوره از مسابقات بین المللی جام تختی از روز گذشته با حضور ۱۰۹ کشتی گیر از کشورهای جمهوری اسلامی ایران، روسیه، اوکراین، اسلواکی و ارمنستان آغاز شده و این مسابقات جنبه انتخابی تیم ملی را دارد سبب شده که تعداد کشتی گیران ایرانی شرکت کننده در این مسابقات بیشتر از سایر کشورها باشد.

دبیر هیئت کشتی استان کرمانشاه با اشاره به انصراف ۷ کشور از حضور در مسابقات بین المللی جام تختی ابراز داشت: پیش از شروع مسابقات پیش بینی می شد که تعداد کشورها و کشتی گیران شرکت کننده در این مسابقات پایین باشد چون از نظر زمانی این مسابقات دقیقا بعد از تعطیلات کریسمس برگزار شد و از جهتی چون مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو را در پیش داریم اکثر کشورها در حال آماده سازی تیم های خود برای آن مسابقات هستند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: فینال ۵ وزنی که روز گذشته مسابقات آن انجام شد بعد از ظهر امروز انجام خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار