محمد فتوحی در نشست بررسی مشکلات بخش ریز برخی از نیازها و مشکلات روستاها را از جمله راه، آموزش و پروزش، گازرسانی و پوشش مخابرات و تلفن همراه را عنوان کرد.
کد خبر: ۸۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۳ 25 February 2015
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، محمد فتوحی ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات بخش ریز اظهار داشت: اجرای راه مواصلاتی ریز به دوراهک و راه مواصلاتی ریز به دژگاه از مسایل ضروری بخش ریز است که اجرای این پروژه‌ها مسافت این بخش را به استان فارس، یک ساعت نزدیک‌تر می‌کند.
وی بر استقرار نمایندگی ادارات به ویژه اداره آموزش و پرورش در بخش ریز تاکید و اضافه کرد: از سال 82 تاکنون بنا بوده که نمایندگی آموزش و پرورش در این بخش مستقر شود اما تاکنون این کار انجام نشده است.
رئیس شورای اسلامی بخش ریز مطرح کرد: مخزن ذخیره آب در شهرهای ریز و انارستان و روستای تنگمان جمال آباد، مورد نیاز است و دو روستای این بخش نیاز به احداث زمین چمن مصنوعی دارند. 
فتوحی ادامه داد: تنها روستای فاقد گاز بخش ریز، روستای سرچشمه است و درخواست می‌شود عملیات گازرسانی به این روستا کلنگ‌زنی شود.
وی گفت: برخی روستاهای این بخش فاقد پوشش مخابرات و تلفن همراه هستند ضمن اینکه باید پهنای باند اینترنت بخش نیز افزایش یابد. رئیس شورای اسلامی بخش ریز بیان کرد: برخی روستاهای بخش به ایجاد پارک محله‌ای نیاز دارند اما جذب اعتبارات آنان در حدود اختیارات ما نیست و نیاز به همراهی استانداری بوشهر در این زمینه است.
فتوحی با انتقاد از شرکت گاز تصریح کرد: خط لوله گاز روستاهای گندمزار، تشان، کمال آباد و چند روستای اطراف آن، در محدوده شهر قرار گرفته به طوری که هیچ امکانی برای توسعه باقی نمانده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار