رییس انجمن نمایش کرمانشاه گفت: نمایش «خردل لای نون» به کارگردانی جلال حسنوند در بخش نمایش خیابانی و نمایش «کاروان چوبی» به نویسندگی و کارگردانی مرتضی اسدی در بخش جنبی، نماینده استان در سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر هستند.
کد خبر: ۸۱۹۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰ 02 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،محمدرضا درند بیان داشت: بعد از ۱۰ سال برای اولین بار کرمانشاه در بخش صحنه جشنواره نماینده ای ندارد.

به گفته وی از سال ۸۹ کرمانشاه همواره در بخش صحنه ای جشنواره حضور پرقدرت داشته است به گونه ای که در سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر نمایش پروانه الجزایری در بخش حرفه ای های تئاتر ایران صاحب مقام برتر شد و جوایز بخش های طراحی صحنه، نویسندگی و کارگردانی را به دست آورد.

درند تاکید کرد: گروه تئاتر «بازی» استان کرمانشاه در کل کشور به دلیل سابقه طولانی حضور در جشنواره تئاتر رکورددار محسوب می شود.

زن و شتر و کاکاسیاه

رییس انجمن نمایش کرمانشاه در ادامه در خصوص تئاترهای ایام فجر در خود استان گفت: هم اکنون نمایش زن و شتر و کاکاسیاه در سرسرای شماره ۲ تئاتر شهر کرمانشاه واقع در مجتمع انتظار بر روی صحنه است.

درند افزود: نمایش «اعترافی در باره زنان» در پلاتو تجربه مجتمع شهید آوینی کرمانشاه از ۱۳ تا ۱۷ بهمن ماه به روی صحنه خواهد رفت.

نمایش اعترافی در باره زنان به نویسندگی محمد امیر یاراحمدی و کارگردانی نسترن رستمی کاری از گروه «بازی» است.

نمایش اعترافی در باره زنان اثری کمدی با مضمونی تلخ (طنز تلخ اجتماعی) است؛ مردی زن هراس به تازگی مسوول ستون تخصصی حمایت از حقوق معنوی زنان شده که هیچ اطلاعاتی راجع به آن ندارد و با نوشته هایش در این خصوص و چاپ آن در روزنامه به طور ناخواسته باعث جذب زنان به خود می شود؛ نویسنده ای که به شدت از مادرش می ترسد و تمام ازدواج هایش به خواست و اجبار مادرش صورت می گیرد و در نهایت تصمیم می گیرد با زنی ازدواج که به آن علاقه مند است، اما

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار