بسته ویژه کشوری تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۸۳۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۴ 26 August 2015
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.

عذرخواهی عجیب سعید معروف از مردم لهستان !

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران بعد شکست مقابل ژاپن، به جای مردم ایران از لهستانی ها عذرخواهی کرد.

سعید معروف کاپیتان این روزهای تیم ملی والیبال ایران همان پسر فعال، خوش فکر والیبال ایران است که در زمان سرمربیگری مرحوم حسین معدنی سرانجام به عنوان پاسور ثابت تیم ملی والیبال ایران به میدان رفت. اما بعد از حضور ولاسکو به دلیل آن چه از سوی فدراسیون مسائل غیر فنی عنوان شده بود، کنار گذاشته شد و از اردو خارج شد.

تیم ملی والیبال ایران در جام جهانی 2011 امیرحسینی را به عنوان پاسور در اختیار داشت و معروف به اردوهای تیم ملی نمی رفت. سازمان لیگ فدراسیون قانونی را تصویب کرد که در صورت عدم تمکین بازیکنان از کادر فنی تیم ملی آن ها اجازه بازی در لیگ را نخواهند داشت. بدین ترتیب قرارداد باشگاهی برخی از بازیکنان مثل معروف به خطر افتاد و او بار دیگر به اردوهای تیم ملی برگشت. اگر چه او در ابتدا رابطه خوبی با ولاسکو نداشت اما بعد از اختلاف نظر علیرضا نادی کاپیتان وقت تیم ملی با جادوگر دنیای والیبال و مورد غضب قرار گرفتن او، سعید معروف به عنوان کاپیتان تیم ملی معرفی شد.

به هر ترتیب بسیاری از مردم معروف را به عنوان کاپیتان مردمی تیم ملی می‌شناختند و او نزد مردم محبوبیت زیادی پیدا کرد اما پس از سه شکست تیم ملی والیبال ایران در جام واگنر مصاحبه ای از سعید معروف منتشر شد که تعجب بسیاری از مردم و علاقه مندان والیبال را به دنبال داشت.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران بعد از سه باخت متوالی در جام واگنر و نمایش ضعیف تیم ملی مقابل ژاپن به جای عذرخواهی از مردم ایران، از مردم لهستان عذرخواهی کرد.

بنا بر خبر منتشر شده در سایت رسمی فدراسیون والیبال ایران، سرگروه تیم ملی والیبال ایران درباره عملکرد ایران در این رقابت ها گفت: عملکرد کلی ما در این بازی‌ها خیلی بد بود و باید از مردم لهستان عذرخواهی کنیم که نتوانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و لذت بازی خوب را از آنان گرفتیم!

حال این پرسش مطرح است که چرا معروف به جای مردم ایران از مردم لهستان عذرخواهی کرده است؛ مردمی که هر بار به استقبال او و سایر بازیکنان تیم ملی در فرودگاه می روند و ساعت ها زیر آفتاب پشت سالن تمرین می نشینند و در نهایت ساعت ها قبل از بازی های خانگی برای تشویق تیم ملی به سالن می روند. آنها از کاپیتان تیم ملی خود انتظار دیگری دارند.

در رختکن ستارگان فوتبال چه گذشت؟ آنالیز تاکتیک چلسی و بایرن مونیخ برای ستاره‌ ها


در رختکن ستارگان فوتبال چه گذشت؟ آنالیز تاکتیک چلسی و بایرن مونیخ برای ستاره‌ ها
رختکن تیم فوتبال ستارگان ایران روز گذشته صحنه اتفاقات و حواشی جالبی بود که اغلب این اتفاقات نشان از احترام به پیشکسوت داشت.

ستارگان فوتبال ایران و ستارگان جهان روز جمعه در دیداری دوستانه در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند.

روز گذشته ستارگان فوتبال ایران در ورزشگاه کارگران یک جلسه تمرین کردند که در زیر می‌توانید برخی از حواشی که در رختکن اتفاق افتاد را بخوانید.

* علی کریمی و دکتر خانبان و بعد از آن احمدرضا عابدزاده اولین نفراتی بودند که در محل تمرین حاضر شدند.

* علی پروین از فوتبالیست‌ها و هنرمندان خواست به رختکن بروند تا با یکدیگر صحبت کنند. صحبت‌های پروین 2 محور اصلی داشت. پروین که تأکید ویژه‌ای روی احترام به پیشکسوتان داشت در ابتدای صحبت‌های خود خطاب به بازیکنان گفت: همیشه باید احترام بزرگتر و پیشکسوت را حفظ کرد. بنده شاگرد عباس رضوی هستم و همیشه برای او احترام قائل بودم.

پروین در ادامه صبحت‌های خود یادآور شد: مسابقه پرسپولیس مقابل میلان تجربه نا خوشایندی برایم بود. در آن مسابقه 30 نفر را به تیم دعوت کردیم که عده‌ای از آنها با اضافه وزن شدیدی روبرو بودند و دوست داشتند بازی کنند. برخی که دعوت نشدند و برخی دیگر که در بازی کمتر به میدان رفتند از این مسئله ناراحت شدند. به همین خاطر این‌بار قصد داریم از بین حاضران در تمرین آماده‌ترین نفرات را انتخاب کنیم. به دنبال رفتن به هتل و این کارها هم نیستیم. روز بازی در مکانی کنار هم جمع می‌شویم و پس از صرف ناهار برای انجام مسابقه به ورزشگاه می‌رویم.

* در ادامه عباس رضوی که دیروز تیم را تمرین داد برای بازیکنان صحبت کرد. او روی بَُرد برای حاضران تاکتیک بازی چلسی و بایرن مونیخ را آنالیز می‌کرد و در این رابطه برای بازیکنان صحبت کرد.

* علی پروین دیروز نوه خود که فرزند آرش فرزین است را به ورزشگاه کارگران آورد. پروین نوه‌ اش را به کریمی معرفی کرد و گفت او یک استقلالی دو آتیشه است که کریمی هم برخورد گرمی با او داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، یکی از عوامل اجرایی تیم ستارگان صحبت‌هایی را مطرح کرد که این مسئله باعث ناراحتی چند تن از هنرمندان شد که با وساطت مجید بهره‌مند، مدیر روابط عمومی باشگاه هنرمندان این مسئله ختم به خیر شد.


عربستان حجاح را تهدید کرد


ماجد القصبی وزیر امور اجتماعی و جانشین وزیر فرهنگ و اطلاع رسانی عربستان با صدور بیانیه ای در جلسه هفتگی دفتر نخست وزیری سعودی اعلام کرد که این دفتر به حجاج بیت الله حرام هشدار می دهد در مناسک حج فقط عبادت کنند و از دادن شعارهایی که فضای حج را تیره می کند، خودداری کنند.

به گزارش پایگاه خبری الیوم السابع،القصبی افزود: محمد بن نایف وزیر کشور عربستان با استقبال از ورود دسته های حجاج به عربستان و تاکید بر ارائه خدمات دهی به آنها در مکه مکرمه و مدینه منوره از آنها خواسته که شعار سیاسی ندهند.

القصبی ضمن اعلام آمادگی بخش های دولتی و خصوصی عربستان برای ارائه خدمات دهی به سه میلیون حجاجی که قرار است امسال حج به جا بیاورند، در عین حال هشدار داده با افرادی که علیه عربستان شعار دهند، برخورد خواهد شد.

با توجه به تجاوز پنج ماهه عربستان به یمن و کشتار هر روزه زنان، کودکان و مردان بی گناه یمنی و همچنین تخریب زیر ساخت های این کشور و مراکز آموزشی و بهداشتی، یمن، آل سعود بیم آن دارد که حجاج با دادن شعار در مراسم حج وجهه حقیقی و خوی وحشی گری رژیم آل سعود را برای جهانیان علنی سازند.

عربستان در ائتلاف با 9 کشور عربی منطقه به جز عمان و همراهی آمریکا از ششم فروردین سال جاری حملات گسترده ای را علیه یمن، آغاز کرد تا عبد ربه منصور هادی رییس جمهوری مستعفی و فراری این کشور را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن جنبش مردمی انصارالله که امنیت شهرهای یمن را در اختیار دارد، جلوگیری کند.

 مسلمانان جهان همچنین از اقدامات رژیم آل سعود در همراهی این رژیم با گروهک تروریستی داعش در کشتار مردم مسلمان سوریه و عراق خشمگین هستند و این امر موجب شده تا رژیم عربستان برای جلوگیری از اعتراض مسلمانان در مناسک حج امسال پیشاپیش اقدام به تهدید حجاج نماید. 

پاسخ کویت به درخواست عربستان درباره ایران

یک روزنامه چاپ لندن اعلام کرد پس از کشف و ضبط مقادیر زیادی اسحه در کویت، عربستان و اعضای شورای همکاری از این کشور خواسته‌اند روابط خود با ایران را قطع کند اما کویت نپذیرفته است.
خبرگزاری فارس: روزنامه «رأی‌الیوم» چاپ لندن از منابع موثق در خلیج فارس اعلام کرد عربستان سعودی و برخی دیگر از اعضای شورای همکاری از کویت خواسته‌اند روابط خود را با ایران قطع کند اما کویت با این درخواست مخالفت کرده است.

بر اساس گزارش مذکور، این درخواست عربستان پس از بازداشت یک تیم به همراه مقادیر زیادی اسلحه و مهمات مطرح شده و کویت از عملی کردن درخواست مذکور عذرخواهی کرده است.

حدود دو هفته پیش مقادیر زیادی اسلحه در کویت کشف و انگشت اتهام کشورهای عربی به سمت ایران و حزب‌الله نشانه رفت.

بر اثر اعلام این خبر، موج تبلیغات ضد ایرانی بزرگی در مطبوعات خلیج فارس بخصوص در کویت آغاز شد و برخی کویت را به مماشات با ایران متهم کردند

این موج ضد ایرانی به جایی رسید که «احمد جارالله» سردبیر روزنامه کویتی «السیاسه» که سیاست ضد ایرانی و ضد مقاومت دارد، و همچنین روزنامه «القبس» این کشور در گزارشی به قلم «محمد عبدالمحسن المقاطع»، خواستار تشدید مواضع سیاسی کشورهای عربی علیه ایران شدند و از اعضای شورای همکاری خلیج فارس خواستند تا سفرایشان را از تهران خارج کنند. 


داعش: مکه را فتح و «کعبه» را نابود می‌کنیم !


اعضای گروه تروریستی داعش در جدیدترین اظهارات گستاخانه خود تهدید کرده‌اند در صورت فتح مکه، خانه کعبه را به دستور ابوبکر بغدادی نابود خواهند کرد.
خبرگزاری ایسنا: تکفیری‌های عضو داعش این استدلال مطرح کرده‌اند که خانه کعبه به جای «خدا» پرسیده می‌شود و باید تخریب شود!

روزنامه الفجر نوشت؛ آنها مدعی‌ شده‌اند که به زودی این کار انجام خواهد شد و این تخریب به دستور ابوبکر بغدادی، رهبر داعش انجام می‌شود.

این تهدید در صفحه شخصی به نام ابوتراب المقدسی در توییتر منتشر شده و با استقبال دیگر اعضای داعش مواجه شده است.

در این صفحه آمده است: مردم نه برای خدا که برای عبادت سنگ‌ها به مکه می‌روند. به خدا قسم اگر مکه را فتح کنیم کعبه‌ای که پرستیده می‌شود را نابود خواهیم کرد!

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار