مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از شکسته شدن رکورد استفاده از کارت بلیط الکترونیک توسط شهروندان تبریزی در مردادماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۳۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱ 26 August 2015
به گزارش تابناک تبریزشمس الله فیروزیان با اعلام خبر فوق از افزایش آمار پرداخت الکترونیکی شهروندان در اتوبوس‌ها خبر داد.

وی افزود: افزایش تعداد آمار تراکنش مسافرین نشانگر توسعه استفاده از کارت بلیت در اتوبوس و افزایش فرهنگ استفاده از خدمات نوین در میان شهروندان محترم تبریزی است و همچنین حاکی از آن است که خدمات جابجایی مسافران در ایام تابستان، طی ماه گذشته به اوج خود رسیده و مسافرین از تسهیلات لازم جهت شارژ کارت خود برخوردار بوده‌اند.

فیروزیان در مقایسه آمار تعداد تراکنش یا همان جابجایی مسافران با مرداد ماه سال گذشته گفت: امسال درآمدهای حاصل از این جابجایی‌ها بیش از20 میلیارد ریال بوده،که در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته، 7 میلیارد ریال افزایش دارد که نسبت به ماه‌های گذشته رکورد جدیدی است و این کارکرد حاصل تلاش جمعی ناوگان بخش خصوصی و ملکی می باشد که با توجه به ریز درآمدها در بین آنها توزیع شده و از این طریق کسب روزی نموده‌اند.

وی تصریح کرد: افزایش تراکنش موجب امیدواری بهره‌برداران بخش خصوصی در فعالیت بیشتر و خدمات رسانی به مسافران شده و در نوع خود موجب اشتغال‌زایی و افزایش بهره‌وری شده است.

مدیرعامل اتوبوسرانی شهر در ادامه دلایل عمده این موفقیت را اعتقاد قلبی شهروندان به استفاده از کارت بلیت الکترونیکی ،ایجاد زیرساخت پرداخت الکترونیک با توسعه مراکز شارژ و فروش در سطح شهر، نظارت و پشتیبانی مرکز کنترل حمل و نقل هوشمند شرکت واحد اتوبوسرانی و از همه مهمتر فرهنگ‌سازی روز افزون و تعمیق کنترلهای اجتماعی بخشی از شهروندان و مسافرین فهیم از باب خواهش به معروف در پرداخت الکترونیکی نرخ بهاء سفر، عنوان کرد.

فیروزیان افزود: این موفقیت مرهون تلاشهای شبانه روزی تمامی همکاران عزیز و همکاری و همدلی شهروندان و مسافرین عزیز می باشد.

فیروزیان در خاتمه اظهار امیدواری کرد که در شهریور ماه سال جاری با همکاری، هماهنگی و اهتمام کارکنان این مجموعه و بهره‌برداران بخش خصوصی و همچنین همکاری شهروندان، رکورد جدیدی در تراکنش و فروش کارت بلیط به دست آید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :