رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: حداقل حقوق کارکنان و بازنشستگان لشکری وکشوری در سال ۱۳۹۹ تعیین شده است بنابراین بر این اساس دریافتی کارگران نیز نباید کمتر از مبلغ تعیین شده باشد.
کد خبر: ۸۳۹۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳ 14 April 2020
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم رعایت قانون درباره حقوق و دستمزد کارگران، گفت: حداقل دریافتی کارگران دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

به گزارش ایسنا، دکتر حمیدرضا حاجی بابایی با بیان اینکه در جلسه فراکسیون نمایندگان ولایی امروز صبح در ارتباط با مسائل روز بحث و تبادل نظر شد، اظهار کرد: در این جلسه حقوق و دستمزد کارگران در سال ۱۳۹۹ مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پیشنهاد شد دولت و شورای دستمزد به گونه‌ای عمل کنند که دریافتی کارگران در سالجاری کمتر از دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان نباشد.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی افزود: حداقل حقوق کارکنان و بازنشستگان لشکری وکشوری در سال ۱۳۹۹ تعیین شده است بنابراین بر این اساس دریافتی کارگران نیز نباید کمتر از مبلغ تعیین شده باشد.

وی تصریح کرد: رعایت قانون برنامه ششم توسعه کشور، برای همسان سازی حقوق کارگران شاغل و بازنشسته نیز از جمله مواردی بود که در جلسه امروز فراکسیون مورد تأکید نمایندگان مردم قرار گرفت.

حاجی بابایی تأکید کرد: با توجه به نگرانی‌های کارگران فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، با هماهنگی شورای حقوق ودستمزد، آمادگی تشکیل جلسه در این زمینه را دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار