شاخص کل بازار بورس در هفته‌ای که گذشت با ۴۸ هزار و ۶۶۹ واحد رشد در مقایسه با آخر هفته پیش از آن به ۶۴۵ هزار واحد رسید.
کد خبر: ۸۴۰۲۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰ 18 April 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ،وحید جوادی اظهار کرد: در هفته منتهی به ۲۷ فروردین تعداد ۱۰۵ میلیون ۳۴۶ هزار و ۷۸۶ برگ اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم و حق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش حدود یک هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی خرید و فروش شد.

او با بیان اینکه بورس بازان استان به اندازه ۶۲ درصد حجم معاملات تالار بورس سهام خریدند ادامه داد: معاملات بورس استان از نظر تعداد سهام افزون بر بیست درصد و ارزش معاملات نزدیک به ۲۷ درصد در مقایسه با هفته گذشته افزایش یافته است.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی اظهار کرد: همچنین شاخص کل بازار بورس نیز با نزدیک به ۴۸ هزار و ۶۶۹ واحد افزایش در مقایسه با هفته قبل از مرز ۶۴۵ هزار واحد گذشت و شاخص کل بازار فرابورس نیز کمتر از هفته گذشته و با ۴۵۶ واحد افزایش نسبت به هفته قبل، به رقم ۸ هزار و ۱۸۳ واحد رسید.

جوادی افزود: در طول هفته در تالار ارومیه ۱۲ کارگزار از ۱۶ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم بیش از ۳۳۵ شرکت را معامله کردند که نمایندگی شرکت بورسیران بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۲۳ درصد به خود اختصاص داد. همچنین در این هفته سهام شرکت خدمات انفورماتیک با ۵/۱۲ درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار