محمدجواد فاطمی نسب در گفتگو با تابناک:
امام جمعه سرپل ذهاب گفت: در ماه رمضان امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و توصیه مقام معظم رهبری، عدم تشکیل اجتماعات فرصتی برای مؤمنین است تا مراسم عبادی را به صورت فردی اجرا و با خدای متعال بیشتر خلوت کنند.
کد خبر: ۸۴۱۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰ 24 April 2020

حجت‌الاسلام محمدجواد فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:در ماه مبارک رمضان که ماه غفران و رهایی از آتش جهنم است به ندای خدا و امام عصر لبیک بگوییم و خود را به خدا و ولی امرش نزدیکتر کنیم. در این ایام مردم با ویروس کرونا رو به رو هستند، اجتماعات در کل دنیا تعطیل و به تبع از آن برنامه های فرهنگی و مذهبی نیز تعطیل است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان اجرای برنامه های فرهنگی، هنری، مذهبی و ادعیه ها اوج می گیرد و مردم بیشتر در این مجالس حضور می یابند امسال توصیه های اکید پزشکان و صاحب نظران امر برای مقابله با بیماری کرونا لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

فاطمی نسب متذکر شد: با وجود عدم تشکیل برنامه های جمعی و اشاره ی مقام معظم رهبری، برنامه های عبادی به صورت فردی در منازل انجام شود. این امر فرصتی برای خلوت بیشتر با خدای متعال و محاسبه نفس فراهم می کند. از همه مؤمنین می خواهیم با رعایت موارد بهداشتی به شکست هر چه سریعتر بیماری کرونا کمک کنند.

 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار