اخبار کوتاه از تراکتورسازی
سعید عباسی مدیرعامل تراکتورسازی درگیری تونی الیویرا و ایوب ذوالفقاری در رختکن تراکتور را تکذیب کرد
کد خبر: ۸۴۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۶ 28 August 2015
به گزارش تابناک تبریز بعد از تساوی تراکتور و استقلال خوزستان سرمربی سرخپوشان در تراکتور بسیار ناراضی بود و اعتقاد داشت ، ذوالفقاری سرمربی تراکتور نتوانسته کارهای لازم برای صدور مجوز بازی یک بازیکن جوان به اسم فرجی را بگیرد.از قرار معلوم تونی ده روز قبل از ذوالفقاری خواسته است تا پی گیر امور بازیکن مورد نظرش با نام رضا فرجی باشد ولی ذوالفقاری درست شب بازی اعلام کرده است که این بازیکن کارت بازی ندارد و نمی تواند برای تراکتور بازی کند. همین مساله باعث ناراحتی تونی شد و در کنفرانس علیه ذوالفقاری صحبت کرد.


عباسی مدیرعامل تراکتور بعد از این اتفاق اعلام کرد، هیچ درگیری بین سرمربی و سرپرست اتفاق نیفتاد و تونی به خاطز عصبانیت علیه او صحبت کرده است.

باید دید در روزهای آینده واکنش تونی به این مسائل و اضافه شدن دو مربی به کادر فنی چیست؟ذوالفقاری هم در این رابطه هنوز هیچ صحبتی نکرده است.

تونی: یونس کبریت بی خطر است اما...

حمزه یونس مهاجم تونسی تراکتورسازی در چند هفته گذشته اصلا خوب کار نکرده و به همین دلیل انتقادات زیادی از این بازیکن شده است. اما تونی اولیویرا امیدوار است او در بازی های اینده پایش به گلزنی باز شود.

تونی اولیویرا سرمربی تراکتورسازی بعد از بازی با استقلال خوزستان که مهاجم میلیاردی تیمش موقعیت های زیادی را خراب کرد در کنفرانس خبری مورد انتقاد خبرنگاران تبریزی قرار گرفت. او در جواب خبرنگاران اعلام کرد،پیش از شروع فصل درخواست حفظ ادینهو را داده بود اما مسوولان نتوانستند قرارداد او را تمدید کنند.سرمربی تراکتورسازان در همین مورد گفته؛او خواهان حفظ ادینهو در ترکیب تیم بوده است اما مدیریت باشگاه شرایط را با آوردن بازیکنانی همچون حمزه یونس طور دیگری رقم زد. البته به قول تونی این کبریت بی خطر شاید در هفته های آینده آتش گرفته و روشن شود.


یونس در هفته های گذشته بیشتر در فکر بازی سازی بود و کادر فنی با این توجیه عملکرد او را قابل قبول می دانشت اما در بازی با استقلال خوزستان یونس در حالی که می توانست تیمش را پیش بیاندازد، فرصت را هدر داد تا تونی هم از عملکرد او ابراز نارضایتی کند.

مربیان ایرانی به کادر فنی تراکتور اضافه شدند

بعد از تساوی تراکتورسازی برابر استقلال خوزستان با تصمیم هیات مدیره دو مربی ایرانی به کادر فنی تراکتور اضافه شدند

علیرضا پژمان و قادر رحیم زاده از مربیان سابق تراکتورسازی با تصمیم مسوولان باشگاه به کادر فنی این تیم اضافه شدند و بعد از تعطیلات با حضور در تمرینات کار خود را آغاز می کنند.پژمان در زمان مجید جلالی در کادر فنی حضور داشت و بعد از رفتن جلالی و آمدن تونی هم کارش را در این تیم ادامه داد اما با حضور رسول خطیبی در این تیم از جمع سرخپوشان جدا شد. قادر رحیم زاده نیز فصل گذشته بعد از جدایی خطیبی تیم را تمرین داد و تا پایان فصل تراکتور را همراهی کرد اما از ابتدای فصل دیگر با این باشگاه همراهی نکرد.

به گفته عباسی مدیرعامل باشگاه،این مربیان در روزهای آینده قراردادشان را با تراکتور امضا می کنند و با شروع تمرینات درکادر فنی تونی مشغول به کار می شوند. بعد از نتایج ضعیف تراکتور در 5 هفته ابتدایی لیگ این تصمیم گرفته شد. البته قرار شده رحیم زاده به عنوان مشاور در تراکتور کار کند.

منبع: ورزش 3
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :