کد خبر: ۸۴۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴ 29 August 2015


معاون پارلمانی رئیس جمهور از چند طرح صنعتی در شهرک صنعتی سفیدرود رشت بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام مجید انصاری بعد از ظهر امروز از شرکت‌های تالک ایرانیان و طرح صنعتی در حال احداث «گیل‌راد» و طرح صنعتی شرکت «آرین مریم» در شهرک صنعتی سفیدرود بازدید کرد.

شرکت تولیدی آرین‌مریم سالانه 6 هزار و 500 مترمربع ام‌.دی‌.اف و 165 هزار مترمربع اچ‌.دی‌.اف تولید کرده و برای 600 نفر اشتغال‌زایی می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در جریان بازدید معاون امور پارلمانی رئیس جمهور از شرکت تالک ایرانیان اظهار کرد: این شرکت تولیدکننده قوطی‌های فلزی دردار با ظرفیت تولید سالانه 15 هزار تن است.

علی منتظری به سرمایه‌گذاری یک‌هزار و 650 میلیارد تومانی شرکت تالک ایرانیان اشاره کرد و افزود: این شرکت برای تعداد 160 نفر اشتغال‌زایی کرده است.

وی با بیان اینکه شرکت تالک ایرانیان در زمینی به مساحت 52 هزار مترمربع احداث شده است، تصریح کرد: شرکت تالک ایرانیان در شهرک سفیدرود رشت احداث شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در ادامه به طرح صنعتی گیل‌راد اشاره کرد و گفت: شرکت مذکور تولیدکننده میله مسی، آلومینیومی و ... است.

وی میزان سرمایه‌گذاری شرکت گیل‌راد را 420 میلیارد ریال ذکر کرد و یادآور شد: اشتغال‌زایی طرح مذکور برای 120 نفر است.

منتظری درباره مساحت شرکت مذکور تصریح کرد: طرح گیل‌راد در زمینی به مساحت 100 هزار مترمربع احداث می‌شود.

وی به شرکت در حال احداث آرین مریم تولیدکننده ام.دی.اف و اچ‌.دی.اف اشاره کرد و یادآور شد: ظرفیت سالانه این شرکت 65 هزار متر مربع ام.دی.اف و 165 هزار مترمربع اچ‌.دی.اف است.

به گزارش فارس، بازدید از شرکت آرین‌تخته از دیگر برنامه‌های معاون رئیس ‌جمهور در شهرک سفیدرود رشت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار