حجت الاسلام ذوالنوری:
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، دریاچه نمک را یکی از ظرفیت‌های خوب اقتصادی قم دانست و گفت: باید بسترهای لازم برای حضور سرمایه‌گذاران در این دریاچه فراهم شود.
کد خبر: ۸۴۸۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۵ 10 May 2020

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری در جلسه شورای معادن استان قم که بعد از ظهر شنبه در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به ظرفیت‌های دریاچه نمک گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و تحریمی که داریم دریاچه نمک یک ظرفیت خوب اقتصادی است که باید به زودی طرح‌های مطالعاتی آن بررسی و آماده شود.

وی افزود: باید موضوع دریاچه نمک به دو صورت پیگیری شود اینکه موضوع ملی است و چند استان هم در حال پیگیری هستند و اینکه در بعد استانی مردم قم توقع دارند که سهم و حق آن‌ها پیگیری شود ما مانع فعالیت دیگر استان‌ها نیستیم و باید پیگیر طرح‌های مطالعاتی این دریاچه باشیم.

به گفته رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، این دریاچه منابع مهم فولاد، منیزم و منگنز است و در شرایط سخت تحریم یک ظرفیت خوب اقتصادی است و باید به دنبال سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار هم باشیم.

وی عنوان کرد: اکنون در تأمین ارز مشکل داریم که باید بسترهای لازم برای سرمایه گذاران در این دریاچه فراهم شود و هم زمان با فعالیت اصفهان ما هم باید فراخوان داده و معطل نکرده و به دنبال جذب یک سرمایه‌گذار خوب باشیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار