سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری گفت: موقعیت‌های گلزنی متعددی را برابر اقتدار نوین از دست دادیم.
کد خبر: ۸۵۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰ 29 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی محمد‌حسن ابطحی در گفت‌وگو با تسنیم، در رابطه با شکست شهروند‌ساری مقابل اقتدار‌نوین فردوسی مشهد اظهار داشت: بازی، بازی بسیار خوبی بود و در هر صورت این تیم ترکیب خود را پنج نفره کرد و ما نتوانستیم در مقابل این تیم دفاع کنیم و بازیکنان فردوسی توانستند گل‌هایشان را به ثمر برسانند.

سرمربی تیم شهروند ساری افزود: در این بازی موقعیت‌های بسیاری داشتیم که در سیستم پنج نفره هم موقعیت‌های زیادی داشتیم که اگر این موقعیت‌ها گل می‌شد، شرایط ما تماماً فرق می‌کرد اما در زمانی که فردوسی تعداد گل‌هایش بیشتر شد این تیم به آرامش رسید و از زمانی که با آرامش شروع به بازی کردند به تیم ما فشار آمد.

ابطحی بیان کرد: داوری در هر صورت خیلی بد نبود اما در دو موقعیت که ما می‌توانستیم به گل برسیم بازیکن حریف بازیکن تیم ما را گرفت و باید داور به هر نحو درست تری رفتار می‌کرد چرا که در یک صحنه داور کارت داد و یک صحنه نداد اما در هر دو موقعیت باید به بازیکن تیم حریف اخطار می‌داد.

وی تصریح کرد: در هنگامی که فردوسی پنج نفره بازی می‌کرد این تیم توانست به ما یک گل بزندو بعد از آن چون اختلاف گل دو گل بود ما مجبور بودیم در جلو دفاع کنیم و در هر صورت ما مجبور به چنین کاری بودیم چرا که دو گل عقب بودیم و باید آن دو گل را جبران می‌کردیم که چنین اتفاقی رخ نداد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار