نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار داریم برنامه های فرهنگی هنری شهرستان به لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری تقویت شود.
کد خبر: ۸۵۹۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱ 08 June 2020

 


به گزارش تابناک مرکزی،محمود احمدی بیغش با بیان اینکه برای تقویت فعالیت های فرهنگی هنری استان و شهرستان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد افزود: اگر برنامه‌ها جامع و تأثیرگذار باشد قطعاً در این شهرستان جوابگو خواهد بود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی هم گفت: شرایط به وجود آمده  به دلیل شیوع ویروس کرونا ناخواسته فعالیت ها را محدود کرده است.
حجت الاسلام عباس دانشی افزود:‌ برای سال ۱۳۹۹ برنامه های مختلف و متنوعی را در سطح استان پیش‌بینی کردیم که امیدمی رود با ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا بتوانیم فعالیت های فرهنگی هنری طبق برنامه و در حد مطلوب اجرا کنیم.
وی ادامه داد: در صورتی که شرایط فعلی پابرجا باشد فعالیت های فرهنگی هنری تعطیل نخواهد شد و ما برای آن شرایط هم آماده ایم و برنامه های متنوع و متناسب با آن پیش بینی کرده ایم.
حجت الاسلام دانشی به ظرفیت بالای شهرستان شازند اشاره و گفت: شهرستان شازند با توجه به شرایط اقلیمی و بافت زندگی مردم امکان فعالیت های فرهنگی هنری را در زمینه های مختلف دارد که باید با همدلی و همراهی مسئولین شهرستان از ظرفیت بالای فرهنگی هنری آن استفاده کرد.
وی یادآورشد : انجام فعالیت های فرهنگی هنری نیازمند بستر و زیر ساخت لازم است که باید در این زمینه هم تلاش کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، همکاری و همراهی مسئولین شهرستان شازند برای تقویت زیرساخت‌های فرهنگی این شهرستان را خواستار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار