به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ، سرهنگ مهدی پارسا رییس سازمان بسیج رسانه استان گیلان در گفتگویی با اشاره به عملکرد رسانه‌های استان گیلان در ایام شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: از روزهای نخست شیوع کرونا در کشور و گیلان رسانه‌ها عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته و در همه صحنه‌ها حضوری مستمر داشتند.

وی افزود : بیماری کرونا موجب شد تا بسیاری از مشاغل دچار آسیب شده و تعدادی بیکار شوند و یکی از قشرهایی که در این ایام  متحمل مشکلات فراوان شدند اصحاب رسانه بوده اند .

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به لزوم حمایت از اصحاب رسانه  اضافه کرد: یکی از اهداف سازمان بسیج رسانه حمایت از رسانه‌ها در عرصه‌های مختلف است و  در همین راستا بسته‌های حمایتی و معیشتی تهیه و در میان فعالان آسیب دیده در این حوزه توزیع شد.

پارسا  ادامه داد :  این کمک‌ها پس از انجام پایش در سطح استان در میان فعالان این حوزه انجام شده و در مجموع ۱۶۰ بسته معیشتی در میان اصحاب رسانه آسیب دیده ناشی از کرونا در گیلان توزیع شده است.وی خاطر نشان کرد: از این تعداد ، ۵۰ بسته در رودسر، ۱۰ بسته در تالش و ۱۰۰ بسته در رشت توزیع گردید.