تابناک: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و معاون منابع انسانی استانداری اصفهان به برخی از اخبار منتشر شده پیرامون تغییر و جابه‌جایی در استانداری اصفهان پاسخ دادند.
کد خبر: ۸۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳ 28 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، پس از برگزاری کنسرت همایون شجریان در اواخر بهمن‌ماه و حرف‌ و حدیث‌های مطرح‌ شده در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی و به دنبال آن ردوبدل شدن چندین‌باره بیانیه‌ها با لحن‌های متفاوت از سوی برخی نیروهای انقلابی و مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان و منتشر شدن خبر استعفا و یا برکناری حجت‌الاسلام قطبی، اخبار دیگری پیرامون تغییر در بدنه مدیریتی اصفهان نیز شنیده شد.

اخباری که به‌ سرعت چون سنوات قبل در شبکه‌های اجتماعی منتشر و از سوی هر دو جناح سیاسی کشور (اصولگرایان و اصلاح‌طلبان) برای اعضا و هم‌قطاران خود در شبکه‌های اجتماعی ارسال شد.

متن خبر منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی که بر روی گوشی‌های همراه مردم اصفهان و به‌ویژه جامعه خبرنگاران قرار گرفت بدین شرح بود، «بنا بر اخبار واصله با توجه به فشار اعضای تندرو جبهه مشارکت در سفر رئیس‌جمهور به اصفهان، بالاخره استاندار اصفهان طی نامه‌ای حسین سیستانی (معاون فعلی منابع انسانی استانداری) را برای تصدی مسئولیت معاون سیاسی امنیتی استانداری به وزارت کشور معرفی کرد.»

پس از انتشار این متن، تحلیل‌ها، بررسی‌ها و نقل و قول‌ها آغاز شد، عده‌ای از رقم خوردن این اتفاق خوشحال شده و عده‌ای با چهره‌ای نگران، در پی صحت‌وسقم خبر بودند.

گفتنی است رسول زرگرپور در نوزدهمین جشنواره شهید رجایی که به‌ منظور معرفی دستگاه‌های برتر استان اصفهان در تاریخ 25 اسفندماه سال 92 برگزار شد از انتخاب رسول یاحی به‌عنوان معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان خبر داده بود.

قابل ذکر است رسول یاحی پس از حدود 6 ماه از حضور استاندار اصفهان در این استان به سمت معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان منصوب شد و در اسفندماه 93 باگذشت قریب به یک سال از خدمتگزاری در این سمت، خبرها و شنیده‌هایی مبنی بر تغییر آن منتشر شد.

در همین خصوص خبرنگار فارس در گفت‌وگو با رسول یاحی نسبت به صحت‌وسقم خبر منتشر شده مبنی بر تغییر وی اطلاعات لازم را جویا شد که وی اظهار کرد: انتشار چنین سخنان و اخباری توسط جوانانی است که عاشق پخش کردن چنین شایعاتی هستند و آن را پیگیری می‌کنند.

وی در پاسخ به اینکه آیا تصمیمی بر تغییر شما از سمت معاون سیاسی استاندار وجود دارد، تأکید کرد: امیدوارم که این خبر صحت داشته باشد، حقیقتاً چنان‌چه این خبر صحت داشته باشد خدا را شاکریم و خوشحال می‌شویم، ولی کذب است.

حسین سیستانی به عنوان معاون منابع انسانی استانداری اصفهان نیز در گفت‌وگویی با خبرنگار فارس در مورد اخبار منتشر شده مبنی بر تکیه زدن وی بر صندلی معاون سیاسی، امنیتی استانداری اصفهان گفت: انتشار چنین اخباری به‌ شدت کذب است.

وی تصریح کرد: من هیچ علاقه خاصی برای قبول کردن و گرفتن پست معاون سیاسی، امنیتی استانداری اصفهان نداشته و ندارم.

سیستانی اظهار کرد: در زمینه ارسال نامه‌ای از سوی استاندار اصفهان به وزارت کشور مبنی بر درخواست تغییر معاون سیاسی، امنیتی استاندار اصفهان و معرفی فرد جدید هیچ اقدامی نشده است و انتشار چنین اخباری بر اساس شیطنت‌های برخی از افراد مغرض است که اساسا هدفی جز تفرقه‌افکنی ندارند.

وی بار دیگر تأکید کرد: من نمی‌دانم که چه کسانی و یا چه جریاناتی دوست دارند که من معاون سیاسی، امنیتی استانداری اصفهان بشوم، ولی من شخصاً هیچ علاقه‌ای ندارم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار