انتظار ورزش دوستان قمي از استاندار و نمايندگان مجلس
در حالیکه رقبای نماینده قم در لیگ فوتسال در حال برنامه ریزی برای حضور قوی در لیگ هستند، این تیم در بلاتکلیفی ماندن یا رفتن بسر می برد و اگر مسؤولان و نمایندگان استان فرصت سوزی کنند شاید تلاش هایشان نوشدارو بعد از مرگ سهراب شود.
کد خبر: ۸۸۹۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ 19 August 2020

به گزارش تابناک قم، ورزش قم در سال های اخیر با فراز و نشیب بسیار زیادی همراه بوده است. از نابودی صبای قم و آرزوهای برباد رفته جوانان فوتبالیست قمی گرفته تا سقوط های پشت سرهمی یکی از نمایندگان فوتسال قم از لیگ برتر به دسته های پایین تر که باعث دلسردی و ناامیدی نه تنها جامعه ورزش بلکه جوانان قمی نیز شده است.

به جرات می توان قم را مهد فوتسال کشورعنوان کرد و بازیکنان قمی جزو پرافتخارترین های فوتسال کشور محسوب می شوند و هنوز کسی درخشش های علی اصغر حسن زاده در آسیا و سعید تقی زاده و اوالقاسم عروجی و علیرضا وفایی که لقب جادوگر فوتسال آسیا را به خود اختصاص داده است را فراموش نکرده است.

حال اما خبر می رسد که تنها نماینده بومی ورزش در بالاترین سطح فوتسال کشور یعنی لیگ برترهم چندان حال خوشی ندارد و در حالی که بیشتر مربیان و مدیران باشگاه های لیگ برتری و دسته های پایین تر برای حضور پرقدرت در لیگ های مختلف کشور چشم به ساق های فوتسالیست های قمی دوخته اند ولی متاسفانه نمایندگان قم در لیگ برتر بدلیل کم توجهی و بی مهری مدیران استانی محکوم به شکست و نابودی هستند.

بی مهری مسئولان استان قم بویژه استاندار و نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی که اکنون در بالاترین سطوح مجلس شورای اسلامی یعنی عضویت در هینت رییسه مجلس شورای اسلامی، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی هستند می تواند این تیم را به سرنوشت صبای قم و دیگر نمایندگان فوتسال استان قم دچار کند.

انتظار مردم و جوانان قمی از استاندار، نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل ورزش و جوانان استان حمایت بیشتر و صددرصدی از تنها نماینده بومی قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور است.

نماینده ای که می تواند از نظر فرهنگی با توجه به استقبال گسترده جوانان قمی از بازی های خانگی این تیم بگونه ای که در هر بازی بیش از 2000 جوان قمی را به ورزشگاه می کشاند، ظرفیت خوبی را برای استان ایجاد کرده و به آن ها انگیزه ورزش کردن و دیده شدن بدهد و حتی برای کشور در این شرایط نامناسب مالی ارز آوری کنند.

حال که تیم های مختلف لیگ برتر در حال آماده سازی خود برای رقابت در فصل جدید لیگ برتر فوتسال هستند و جذب بازیکنان را آغاز کرده اند، اخبار حکایت از آن دارد که نماینده قم هنوز در بلاتکلیفی ماندن یا رفتن بسر می برد و اگر مسؤولان استان در حمایت از این تیم فرصت سوزی کنند شاید دیگر تلاش های آن ها برای فوتسال قم، نوشدارو بعد از مرگ سهراب شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار