کد خبر: ۸۹۱۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴ 24 August 2020

 

 

 

سرهنگ نوذر مرادی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دریابانان هنگ مرزی برای پیشگیری از وقوع هر حادثه ناگوار در طرح های سالمسازی و مناطق خطرآفرین آستارا بر فعالیت شناورهای تفریحی نظارت و با هیات نجات غریق همکاری می کنند و طرح امنیت تابستانی هنگ مرزی آستارا در مناطق گردشگری نظیر نوار ساحلی و گردنه حیران ادامه دارد.

وی یادآور شد: آستارا با جمهوری آذربایجان ۳۸ کیلومتر مرز خاکی و ۱۵ کیلومتر مرز دریایی دارد و امنیت کامل در سرحدات این شهرستان برقرار است.

فرمانده هنگ مرزی آستارا گفت: طبق دستورالعمل‌ برگزاری مراسم عزاداری ایام محرم و صفر صادره از دبیرخانه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا، نیروهای هنگ مرزی برای نظارت بر رعایت موازین بهداشتی، در مساجد روستاهای باغچه سرا، خشکه دهنه، جلال آباد، قلعه، عنبران و حیران مستقر هستند.

مرادی افزود: عزاداران در مساجد باید از ماسک استفاده کنند و همکاری بیشتر آنها با مرزبانان، سبب ارتقای بهداشت و سلامت خواهد شد.

شیوع بیماری کرونا که بیش از ۲۰۰ کشور جهان را درگیر خود کرده، اجتماع مردم در آئین ها را تحت تاثیر قرار داده است و بسیاری از برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و برخی از روستاهای آن در نوار مرزی قرار گرفته است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار