پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره حذف سرخ پوشان پایتخت از رقابت‌های جام حذفی توضیحاتی را ارائه کرد.
کد خبر: ۸۹۲۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲ 27 August 2020

عربشاهی: اشتباه در چیدن ترکیب اصلی منجر به باخت پرسپولیس شد/ استقلال قهرمان جام حذفی می‌شود

به گزارش تابناک سمنان: ضیا عربشاهی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، درباره باخت پرسپولیس برابر تیم استقلال در دربی پایتخت اظهار کرد: به نظرم ترکیب تیم پرسپولیس در نیمه اول بد بود و همین موضوع باعث شد که این تیم با مشکل مواجه شد، اما روند بازی پرسپولیس با تعویض‌ها در نیمه دوم و حضور کامیابی نیا و نادری در زمین مسابقه بهتر شد و این تیم توانست ۲ گل بزند.  

پیشکسوت پرسپولیس درباره صعود استقلال به فینال جام حذفی اظهار کرد: تیم پرسپولیس می‌توانست فینالیست جام حذفی شود و لیاقت و شخصیت قهرمانی در این رقابت‌ها را هم داشت، اما اشتباه در ارنج تیم باعث شد که از گردونه رقابت‌های حذفی کنار برود. در مجموع ما به خودمان باختیم.  

او بیان کرد: به هر حال تیم استقلال خیلی زود توانست گل دوم را به ثمر برساند و نتیجه بازی را به تساوی کشاند. به نظرم رادوشوویچ در دریافت گل دوم اشتباه کرد. او می‌توانست توپ ارسالی را از محوطه جریمه دفع کند، اما از دروازه بیرون نیامد و همین موضوع باعث شد که بازیکن استقلال گل بزند.

استقلالی ها در زدن ضربات پنالتی بهتر عمل کردند  

عربشاهی درباره حذف پرسپولیس در ضربات پنالتی گفت: بشار رسن و علیپور پنالتی زن‌های خوب پرسپولیس هستند و این بازیکنان نباید در دقایق پایانی وقت‌های اضافه تعویض می‌شدند و گل محمدی باید اجازه می‌داد این ۲ نفر در زمین مسابقه می‌ماندند و از آن‌ها در زدن ضربات پنالتی استفاده می‌کرد. به هر حال ضربات پنالتی شانسی است و هر تیمی که شرایط روحی و روانی بهتری داشته باشد در زدن این ضربات موفق است که استقلالی‌ها در این باره بهتر عمل کردند و برنده این بازی شدند.  

تیم پرسپولیس باید از فوتبال ایران در آسیا دفاع کند 

او  گفت: تیم پرسپولیس باید ۲ مهاجم گلزن جذب کند تا این تیم بتواند در آسیا عرض اندام کند و از فوتبال کشورمان دفاع کند. به هر حال ما باید بازی با استقلال را فراموش کنیم و تمرکز خود را  به بازی‌های آسیایی معطوف کنیم.  

عربشاهی درباره عملکرد تیم استقلال در بازی جام حذفی اظهار کرد: تیم استقلال در نیمه اول خیلی خوب بازی کرد و  هافبک‌های این تیم به خوبی میانه زمین مسابقه را در اختیار گرفتند.  آن‌ها خیلی زود به گل رسیدند. البته پرسپولیس در نیمه دوم شرایطش بهتر شد و توانست گلزنی کند، اما در نهایت در ضربات پنالتی نتیجه بازی را واگذار کرد.  

او درباره پیش بینی اش از قهرمان جام حذفی گفت: به نظرم شرایط استقلال خیلی بهتر از تراکتور است و این تیم می‌تواند قهرمان جام حذفی شود.  

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار