تیم فوتسال فردوس قم در دیداری تدارکاتی پیش از شروع فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور مسابقه تدارکاتی با امیدها را برد.
کد خبر: ۹۰۷۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵ 10 October 2020

به گزارش تابناک قم، بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از روز اول آبان ماه آغاز می‌شود و تیم فوتسال فردوس قم تقریبا یکی از آخرین تیم‌های این لیگ است که تکلیف حامی مالی، کادر فنی و بازیکنان خود را مشخص کرد و استارت تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی خود را برای لیگ جدید زد.

این تیم امسال به جای سوهان محمد سیما با نام مجتمع فردوس به مصاف حریفان لیگ برتری می‌رود، تیمی که البته نسبت به فصل قبل و حتی دوره‌های گذشته لیگ برتر فوتسال متفاوت‌تر است، زیرا از نظر مالی در محدودیت‌ قرار دارد و نه تنها امکان جذب بازیکن مطرح نداشته بلکه چهره‌های شاخص خود را نیز از دست داده است.

نماینده فوتسال قم در حالی آماده بیست و دومین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتسال می‌شود که نخستین بازی خود را باید روز اول آبان ماه در مصاف با تیم کراپ الوند انجام دهد، تیمی که به تازگی وارد لیگ برتر شده و با جذب مهره‌ها و بازیکنان مطرح این رشته مدعی کسب مقام قهرمانی به شمار می‌رود.

تیم فوتسال مجتمع فردوس قم در نخستین مسابقه تدارکاتی خود پیش از شروع لیگ جدید به مصاف تیم رده سنی امید خود رفت و با حساب سه بر یک پیروز شد، مسابقه‌ای که در آن سیدحسین رضوی دو گل و مهدی کبیری یک گل به ثمر رساندند و تک گل امیدها را هم امیرحسین زینلی به نام خود ثبت کرد.

با توجه به قرعه‌کشی انجام شده در سازمان لیگ، امسال 14 تیم در رقابت‌های لیگ برتر حضور دارند و در دو گروه هفت تیمی مسابقات خود را انجام می‌دهند، در حالی که تیم‌های گیتی‌پسند، ستارگان ورامین، شهروند ساری، فردوس قم، مقاومت البرز، اهورای بهبهان و کراپ الوند در گروه نخست قرار گرفته‌اند.

همچنین در گروه دوم تیم‌های مس سونگون، سن ایچ ساوه، فرش آرای مشهد، حفاری خوزستان، هایپر شاهین‌شهر، ارژن شیراز و فودکا تهران رقابت‌ می‌کنند و طبق برنامه، تیم فوتسال فردوس قم در نخستین مسابقه خود در فصل جدید لیگ برتر فوتسال، اول آبان میزبان کراپ الوند قزوین است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار