کد خبر: ۹۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۰ 01 March 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل از ایرنا،احسان آشتیانی مدیرعامل موسسه خانه حامی جوانه های آذربایجان غربی در حاشیه مراسم جشن گلریزان خانه حامی در گفت و گوی خبری گفت: موسسه خیریه خانه حامی جوانه های امید آذربایجان از آبان ماه سال جاری پس از اخذ مجوز رسمی از سازمان بهزیستی با تقبل نگهداری از 15 نوجوان و جوان 15 تا 20 ساله بی سرپرست و بدسرپرست کار خود را آغاز کرده است.

وی اظهار کرد: عمده هدف موسسه توانمندسازی این جوانان برای ورود به عرصه جامعه و کمک در ادامه تحصیل، اشتغال و تامین آینده آنان است.

آشتیانی گفت: تمام تلاش مسئولان این موسسه خیریه دادن اعتماد به نفس و اطمینان لازم به این جوانان است تا بتوانند برای تشکیل یک زندگی مستقل و مستحکم در جامعه کنونی است.

آشتیانی افزود: این موسسه همواره خانه امید جوانان و کودکان مورد حمایت خود است و آنان حتی پس از جدایی از این موسسه و تشکیل زندگی و خانواده نیز می توانند به این موسس مراجعه کرده و از حمایت های معنوی و انسان دوستانه ما بهره مند شوند.

موسسه خیریه حامی جوانه های امید آذربایجان غربی یکی از موسسات تحت نظارت سازمان بهزیستی استان است که با تصدی گری بخش غیردولتی از آبان سال 93 کار خود را با تاسیس 'خانه حامی' مرکز نگهداری شبانه روزی فرزندان پسر بی سرپرست به صورت رسمی آغاز کرده است.

نخستین جشن گلریزان این موسسه در آستانه آغاز سال جدید و سال نو شمسی شنبه شب در محل سالن همایش های اداره برق استان برگزار شد و مورد استقبال جمعی از خیران و نیکوکاران قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار