معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام:
معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام گفت: تمامی کلاس های آموزشی این دانشگاه از جمله دروس تئوری و عملی به صورت مجازی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۲۲۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 09 December 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ مصطفی نعمتی اظهار داشت: زیرساخت های لازم برای آموزش الکترونیک در این دانشگاه فراهم شده است و در هر ساعت بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ کلاس آموزشی برگزار می شود.

وی افزود: دانشگاه ایلام دارای ۶ دانشکده، ۶ هزار دانشجو در مقاطع کاردانی تا دکترا، ۲۱۰ عضو هیات علمی و ۳۲ گروه آموزشی است.

نعمتی با بیان اینکه روند پذیرش دانشجوی خارجی در این دانشگاه از سال ۹۶ به شکل جدی‌تری دنبال شده است، یادآور شد: این مرکز گام‌های مشهودی در جهت بین‌المللی شدن برداشته است و هم اکنون ۲۱۱ دانشجوی غیرایرانی در این دانشگاه در مقاطع کارشناسی، ارشد و دکترا تحصیل می‌کنند.

وی در خصوص دانشجویان نو ورود نیز اظهار داشت: با توجه به تاخیر در اعلام نتایج کنکور و شروع نیمسال جاری، بر اساس مصوبه شورای آموزشی دانشگاه، برای همه مقاطع تحصیلی دانشجویان جدید سه هفته به زمان برگزاری کلاس ها افزوده شده و برگزاری امتحانات نیمسال اول نیز از ۱۱ تا ۲۳ بهمن ماه است.

نعمتی تصریح کرد: تاریخ اتمام نیمسال و برگزاری امتحانات پایان ترم برای دانشجویان سال های گذشته بر اساس تقویم اعلام شده قبلی خواهد بود.

استان ایلام در مجموع ۳۶ دانشگاه و موسسه آموزش عالی دارد که ۲۶ هزار دانشجو در این مراکز دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار