فرماندار کرمانشاه گفت: بر اساس مصوبه ستاد کرونا، تالارهای پذیرایی شهرستان می‌توانند با یک سوم ظرفیت فعالیت کنند.
کد خبر: ۹۲۹۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۰ 05 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،فضل الله رنجبر ، با اشاره به زرد بودن وضعیت کرونایی شهرستان کرمانشاه، اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد کرونا تالارهای پذیرایی شهرستان اجازه فعالیت با ظرفیت یک سوم را دارند.

رنجبر اضافه کرد: در شهرستان کرمانشاه نزدیک 80 تالار پذیرایی وجود دارد که از این پس با رعایت فاصله گذاری فیزیکی و شیوه‌نامه‌های بهداشتی اجازه فعالیت دارند.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به متعهد شدن تالارداران شهرستان به اجرای شیوه‌نامه های بهداشتی، گفت: در این راستا قرار شده اکیپ هایی متشکل از بهداشت، اتحادیه صنف تالارداران، اتاق اصناف، بازرسین اداره صمت و اماکن نیروی انتظامی بر روند کار تالارهای پذیرایی نظارت داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به شکننده بودن وضعیت کرونایی شهرستان کرمانشاه، گفت: با وجودی که در شرایط زرد کرونایی به سر می‌بریم و آمار بستری‌ها و فوتی‌های کرونایی در شهرستان نزولی شده، اما با کوچکترین غفلت و سهل‌انگاری بازگشت شهرستان به وضعیت نارنجی و حتی قرمز کرونایی اجتناب ناپذیر خواهد بود.

رنجبر تاکید کرد: وضعیت زرد کرونایی شهرستان با توجه به قرار داشتن در فصل سرد سال شدیدا شکننده است، لذا از مردم درخواست می شود کماکان از حضور در اجتماعات صرف‌نظر کرده و در صورت ضرورت هم با جدیت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا شاهد سفید شدن وضعیت شهرستان باشیم.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار