کد خبر: ۹۴۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹ 15 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد دانش آموزان بسیجی شهرستان چرام در قالب برنامه های طرح هجرت که به همت بسیج دانش آموزی ناحیه مقاومت چرام و با همکاری آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، اقدام به رنگ آمیزی و زیباسازی مدارس خود کردند.

احسان کرمی در حاشیه برگزاری این برنامه با بیان اینکه طرح هجرت در شهرستان چرام از اول مردادماه آغاز شده است،اظهار داشت: با اجرای این طرح از يك سو دانش آموزان اوقات فراغت خود را غني کرده و خانواده ها با خيال راحت فرزاندانشان را به بسيج و آموزش و پرورش مي سپارند و از سوي ديگر مدارس كشور با كمترين هزينه ممكن بهسازي و مرمت مي شود تا همه چيز براي آغاز يك سال تحصيلي با نشاط در مهرماه فراهم شود.

مسئول بسیج دانش آموزی قاسم بن الحسن چرام، افزود: در طرح هجرت امسال تعداد 200 نفر از دانش آموزان بسیجی شهرستان چرام در امر بازسازي، بهسازي و مرمت 3 مدرسه این شهر شرکت کردند.

وی فعالیت های طرح هجرت را كاملا با توانايي دانش آموزان مطبق دانست و خاطرنشان کرد: هنرستان شهید اکابری و مدارس راهنمایی و ابتدایی کوثر سه مدرسه ای بودند که کار رنگ آميزي ، مرمت ديوارها و نيمكت های آن توسط این دانش آموزان انجام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار