معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه درسپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:
تابناک-معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در پاسخ به این سوال که آیا جبهه‌های مقاومت و مکتب شهید سلیمانی در پیشبرد اهداف نظام اسلامی تاثیرات فرهنگی دارد؟، گفت: تاثیرات فرهنگی جبهه مقاومت و مکتب شهید سلیمانی در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار موثر است و می‌تواند دنیا را به سمت اسلام و رفع ظلم و تبعیض هدایت کند.
کد خبر: ۹۶۸۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ 02 June 2021

 به گزارش تابناک از هرمزگان سرهنگ حسن ابراهیمی دراین خصوص اظهارداشت: بسیار روشن است که پدیده‌های اجتماعی در اجتماع تاثیر و تاثر دارند، خاص آن که جبهه مقاومت الهام گرفته از انقلاب اسلامی است.

وی بیان داشت: این یک تاثیرپذیری دوطرفه است؛ یعنی همان طور که انقلاب اسلامی بر جبهه مقاومت تاثیر دارد مسلما جبهه مقاومت هم تاثیر فرهنگی روی انقلاب اسلامی می‌گذارد.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اظهارداشت: اگر به وقایع انقلاب نگاه کنیم خواهیم دید روزی که امام راحل شعار انقلاب اسلامی را سردادند و پرچم مبارزه را برعلیه نظام ستم شاهی افراشته داشتند، مردم در حمایت از انقلاب اسلامی پشت حضرت امام (ره) قرار گرفته و ایشان را همراهی کردند تا انقلاب ما به پیروزی رسید.

سرهنگ ابراهیمی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، به تدریج در چهل سال گذشته هر روز نور آن بیشتر و گسترده تر شد که آن را می‌توان به خورشید تشبیه کرد که اول صبح شعاع اش خیلی کم است اما آرام آرام این نورانیت بیشتر می‎شود و دنیا را روشن می‌کند.
وی گفت: امام خمینی(ره) از همان ابتدا فرمودند که «ما می‌خواهیم انقلاب اسلامی ایران را به جهان صادر کنیم» و بعد در جای دیگری فرمودند «ما در جنگ، انقلاب را به دنیا صادر کردیم» که این بدان معناست کشورهایی که امروز در منطقه به عنوان جبهه مقاومت می‌شناسیم و به حساب می‌آوریم از جمهوری اسلامی ایران و انقلاب ایران الگو گرفته‌اند.

سرهنگ ابراهیمی ابرازداشت: امروز نیز همان کشورها می‌توانند تاثیر فرهنگی برای ما داشته باشند که در مثال می توان به کشور فلسطین اشاره کرد که ظرف مدت کوتاهی براساس جهبه مقاومت در برابر اسرائیل ایستاد و به پیروزی دست یافت.

وی گفت: همچنین مردم مظلوم سوریه نیز که چندین سال زیرفشارهای داعش و کشورهای غربی له شده بودند و تمام زیرساخت‎های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شان لطمه دیده بود، درانتخابات ریاست جمهوری خود یک هجوم گسترده‌ای پای صندوق‎های رای آوردند و بیش از 95 درصد آرا را برای رییس جمهوری مقاومت سوریه اختصاص دادند که تاثیر بسزایی هم در جبهه مقاومت و هم در ایران و هم در پیشبرد اهداف نظام اسلامی که یکی از اهداف نظام ما مبارزه با جبهه کفر و استکبار و نفاق است، داشته است.

این مقام سپاهی خاطرنشان کرد: کشور سوریه نیز در واقع با الهام گیری از مکتب حاج قاسم برعلیه دشمنان پیروز شد که این پیروزی می‌تواند در پیشبرد اهداف نظام اسلامی ایران به ما کمک کند و سایر کشورها نیز با نگاه به انقلاب اسلامی ایران و پیروزی کشورهای مظلوم جهان، می‌توانند به جبهه مقاومت ملحق شوند.

سرهنگ ابراهیمی تصریح کرد: این نشان می‌دهد اهدافی که نظام جمهوری اسلامی ایران در رویارویی با استکبار جهانی دارد، درست بوده و هرکس محکم به سمت این اهداف پیش برود، به یقین پیروز خواهد شد.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از تاثیراتی که انقلاب اسلامی ایران و جبهه مقاومت دارد این است که روحیه جهادی و حماسی را در ما و درهمه ملت بوجود می‎آورد و این پیروزی در فلسطین و سوریه نشان داد که می‌شود در مقابل جبهه استکبار ایستاد و روحیه جهادی و حماسی را در مردم بوجود می‌‌آورد.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در پایان یادآورشد: یکی دیگر از مباحث در زمینه یادشده بحث الگوگیری است، انقلاب اسلامی ایران یک روزی الگو برای سوریه و جبهه مقاومت بود اما امروز خود این جبهه مقاومت می‌تواند برای سایر کشورهایی که می‌خواهند از زیر ظلم و یوغ و فشار دشمنان خودشان بیرون بیایند، الگو باشد.

انتهای پیام/9063 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار