رئیس هیئت وزنه‌‌برداری استان از قهرمانی پیشکسوت وزنه‌برداری استان در مسابقات قهرمانی جهان خبر داد.
کد خبر: ۹۷۰۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰ 21 September 2015
رئیس هیئت وزنه‌‌برداری استان از قهرمانی پیشکسوت وزنه‌برداری استان در مسابقات قهرمانی جهان خبر داد.

به گزارش فارس؛منوچهر رضاخانی با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی پیشکسوتان وزنه‌برداری جهان اظهار کرد: مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری پیشکسوتان جهان به میزبانی شهر روانیمی فنلاند به مدت چهار روز برگزار شد.

وی ادامه داد: تیم ملی ایران نیز در این مسابقات شرکت کرده بود که مهدی نبی‌اللهی از استان همدان در وزن 105 کیلوگرم عضو تیم ملی پیشکسوتان در این مسابقات بود.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان همدان این مسابقات را در رده سنی 40 تا 44 سال عنوان کرد و افزود: این پیشکسوت وزنه‌برداری استان در یک‌ضرب عملکرد خوبی داشت و توانست در وزن 105 کیلوگرم درخشش قابل توجهی برابر رقبای خود داشته باشد.

وی تاکید کرد: نبی‌اللهی در حرکت اول خود وزنه 121 و در حرکت دوم نیز وزنه 126 کیلوگرم را بالای سر برد اما در حرکت سوم نتوانست وزنه پیشنهادی‌اش، 130 کیلوگرم را مهار کند، اما با این تفاسیر او در یک ضرب به مقام نخست رسید.

رضاخانی بیان داشت: این پیشکسوت ملی‌پوش همدانی در دو ضرب کار خود را با مهار وزنه 150 کیلوگرمی آغاز کرد و در حرکات دوم و سوم نیز با مهار وزنه‌های 157 و 165 کیلوگرمی، موفق شد از حریفان خود پیشی بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: نبی‌اللهی با مجموع 291 کیلوگرم قهرمان جهان شد و پس از وی نیز وزنه‌بردارانی از فنلاند و آلمان به ترتیب دوم و سوم شدند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار