کد خبر: ۹۷۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳ 20 September 2015
انزلی - ایرنا - تیم گیلان عنوان سوم بیستمین دوره مسابقات کانوپولو قهرمانی کشور را از آن خود کرد.
[تیم کانوپولو گیلان به مقام سوم مسابقات قهرمانی کشور رسید]

بهمن رادمهر مربی تیم کانوپولو گیلان روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : مسابقات کانوپولو قهرمانی کشور از 25 تا 28 شهریور با شرکت 9 تیم در شهر مراغه برگزار شد که تیم گیلان بعد از تیم اراک و زنجان سوم شد.
وی افزود : امیر بدری ، علیرضا نوری زاد ، رامین ملک محمدی جهانی ، رضا باقرپور ، محمد حسین رودخانه ای ، اسحاق نستار ، پوریا یعقوبی ، سالار محسن زاده در این تیم شرکت داشتند .
وی تصریح کرد : تیم گیلان در مرحله مقدماتی بعنوان تیم اول از گروه خود صعود کرد و در مرحله ماقبل فینال برابر تیم زنجان شش به پنج بازی را واگذار کرد .
رادمهر در خصوص این که چرا تیم گیلان که سالها عنوان قهرمانی مسابقات را کسب می کرد اکنون به مقام سومی رضایت داده گفت : خصوصی سازی روی عملکرد تیمهای فاقد حامی مالی تاثیر منفی گذاشته است .
وی با اشاره به این که پنج نفر از ورزشکاران از شهر انزلی و سه نفر عضو تیم لاهیجان بودند افزود : سه سال در لیگ سراسری کانوپولو که سطح آن خیلی بالاتر از مسابقات قهرمانی کشور است ، دو مقام دومی و یک سومی در خانمها و اقایان داشتیم چون می توانستیم از امکانات اداره بندر استفاده کنیم .
رادمهر اظهار کرد : در عرض سه سال حتی یک قایق یا پارو اضافه نکرده ایم امکاناتی که از گذشته بوده مستهلک شده و رفته رفته ورزشکاران کم می شوند ، مربی نیز درآمد درستی ندارد و این مسائل انگیزه ها را کاهش می دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار