معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت که مشکلات و موانع پیش روی هشت واحد تولیدی در بخش صنعتی و کشاورزی این استان بررسی و رفع شد.
کد خبر: ۹۸۰۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴ 20 July 2021
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت که مشکلات و موانع پیش روی هشت واحد تولیدی در بخش صنعتی و کشاورزی این استان بررسی و رفع شد.

به گزارش تابناک همدان، به نقل از ایرنا، «ظاهر پورمجاهد» روز سه شنبه در حاشیه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در بیست و دومین جلسه ستاد تسهیل استان همدان مشکلات ۶ وارد تولیدی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: برخی از این واحد‌ها مشکلاتی در حوزه بانکی از جمله قسط بندی معوقات بانکی داشتند همچنین برخی از مشکلات اداری نیاز به رایزنی و مذاکره با تهران برای تسهیل و رفع آن بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان ادامه داد: همچنین ۲ مورد در زمینه تمدید مصوبه گذشته ستاد تسهیل بود که این موضوع نیز مورد بررسی و موافقت قرار گرفت.

پورمجاهد با تاکید بر اینکه پیگیری اجرای مصوبات ستاد با جدیت دنبال می‌شود، گفت: با رفع موانع و اجرایی شدن طرح‌ها شاهد تثبیت اشتغال و طرح‌های توسعه و امکان انجام فعاتلیت بیشتر فراهم می‌شود.

وی یادآوری کرد: هر چند همه مصوبات پیگیری و رصد می‌شوند، اما به طور معمول ۷۰ درصد مصوبات ستاد تسهیل به طور ۱۰۰ درصد عملیاتی شده و ۳۰ درصد مابقی از جمله مشکلات پیش روی دامداری‌ها و سازمان حمل و نقل و پایانه‌ها نیاز به زمان بیشتری برای اجرا یا مجوز از تهران دارن
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار