سرپرست هیئت وزنه‌برداری خراسان رضوی گفت: بنا بر برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است مجمع انتخاباتی هیئت وزنه برداری استان مهرماه برگزار ‌شود.
کد خبر: ۹۸۲۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱ 21 September 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی احسان قاسمیان در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: باتوجه به اینکه مدت زیادی است که هیئت وزنه‌برداری خراسان رضوی با سرپرست اداره می‌شود و این نامشخص بودن رئیس هیئت به وزنه‌بردار استان ضربه می‌زند قرار است در مهرماه مجمع انتخاباتی هیئت وزنه برداری استان برگزار شود که تاکنون 5 نفر نامزد جهت هدایت هیئت وزنه برداری استان شده‌اند.

سرپرست هیئت وزنه برداری خراسان رضوی افزود: جمعه هفته آینده قرار است مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری استان با حضور تمامی شهرستان‌های فعال برگزار شود.

قاسمیان با اشاره به اینکه خوشبختانه دو نفر از وزنه برداران استان به تیم ملی جوانان و بزرگسالان دعوت شدند، بیان کرد: مرحله دوم طرح پهلوانک‌ها قرار است از اوایل مهرماه با همکاری آموزش و پرورش اجرایی شود که خوشبختانه در فاز نخست این طرح دستاوردهای بسیار خوبی را شاهد بودیم.

وی تصریح کرد: در تابستان امسال نیز افزون بر 40 دانش‌آموز جهت حضور در طرح‌های استعدادیابی ثبت‌نام کردند که از این افراد 30 نفر در طرح استعدادیابی ما حضور پیدا کردند که 12 نفر از این پسران به عنوان برگزیده شناخته شدند و براساس نظر کارشناسان 4 نفر از این دانش‌آموزان می‌توانند در مسابقات قهرمانی حضور پیدا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار