مدیرکل تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی:
مدیرکل تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: امروز روحانیان و مبلغان دین باید از فرصت بی نظیر تبلیغ دین که به برکت انقلاب اسلامی در کشورمان بوجود آمده است، به خوبی استفاده کنند.
کد خبر: ۹۸۴۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲ 08 August 2021

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام یحیی کمال شنبه شب در گردهمایی مجازی مبلغان و گروه های تبلیغی ماه محرم در قم با اشاره به جایگاه ارزشمند تبلیغ در مکتب والای اسلام در جهت هدایت انسان ها گفت: حوزه های علمیه با بهره مندی از تمامی ظرفیت ها به دنبال مقابله با انحرافات و کجی ها در دین هستند.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ چنین فرصتی برای تبلیغ دین ایجاد نشده است، اظهار داشت: امروز مبلغان باید در حوزه های گوناگون و از راه های مختلف به تبلیغ دین بپردازند و در این مسیر استفاده از فضای مجازی را کاملا مورد توجه قرار دهند.

مدیرکل تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به برگزاری برنامه های محرم در سال جاری با محور «مسؤولیت پذیری اجتماعی» بر ضرورت توجه به این مسأله از سوی مبلغان تأکید کرد و گفت: یکی دیگر از محورهای برنامه ها بحران کاهش جمعیت در کشورمان است که باید مورد تبیین و اشاره قرار بگیرد.

وی اولویت دفتر تبلیغات اسلامی را تبلیغ سنتی و حضوری عنوان کرد و افزود: تبلیغ از طریق فضای مجازی در اولویت دوم قرار دارد، البته روحانیان و مبلغان در ایام تبلیغی باید کاملا شیوه نامه های بهداشتی را مورد توجه قرار داده و به مسؤولان هیئات و مساجد نیز تذکر دهند.

کمال در پایان بر ضرورت جلب مشارکت های مردمی برای کمک به مستمندان و نیازمندان از سوی مبلغان و همچنین مقابله با یأس و ناامیدی در جامعه تأکید کرد و گفت: مبلغان باید بعد از ایام تبلیغی نیز ارتباط خود را با مخاطبانشان به صورت مستمر و مستحکم ادامه دهند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار