رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف یک میلیون و ۶۰۰ هزار عدد قرص دیفنوکسیلات هیدروکساید واتروپین سولفات قاچاق در عملیات توقیف یک دستگاه خودروی شوتی در محوراراک- قم خبر داد.
کد خبر: ۹۸۹۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳ 30 August 2021



به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ " محمد عقیل سلگی" افزود: در ادامه طرح های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان، یک دستگاه خودروی سواری شوتی حامل بار قاچاق را در محور اراک-قم شناسايي و متوقف كردند.
وی یادآورشد: در بازرسی از این خودور، تعداد یک میلیون و ۶۰۰ هزار عدد قرص دیفنوکسیلات هیدروکساید واتروپین سولفات و ۵۰۰ عدد کرم خارجی قاچاق کشف شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مركزي با اشاره به ارزش یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریالی داروها و لوازم بهداشتي و آرايشي کشف شده در ارزیابی کارشناسان این پلیس افزود: در این عملیات راننده خودرو که فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی مبنی بر حمل قانونی کالاهای مورد نظر بود، دستگیر و پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد.
سرهنگ سلگی ،بر تداوم طرح هاي مبارزه با خودروهای شوتی قاچاق بر در استان مرکزی تأکید و گفت : شهروندان به منظور مبارزه پلیس با پدیده نابهنجار قاچاق، می توانند در صورت مشاهده چنين خودروهايي در حمل بار قاچاق و تردد آنها در سطح محورهاي مواصلاتي، موضوع را براي بررسي تخصصي، از طريق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پليس گزارش كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار