یک روز مانده به سفر رییس جمهور به همدان:

میز ارتباط مردمی صنعت آب و برق آغاز به کار کرد

در آستانه سی امین سفر استانی ریاست محترم جمهور، میز ارتباط مردمی صنعت آب و برق با حضور نماینده تام الاختیار وزیر نیرو در استان همدان آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۱۰۵۸۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴ 27 July 2022

در آستانه سی امین سفر استانی ریاست محترم جمهور، میز ارتباط مردمی صنعت آب و برق با حضور نماینده تام الاختیار وزیر نیرو در استان همدان آغاز به کار کرد.

به گزارش تابناک همدان، احمد حیدری معاون حقوقی پشتیبانی و امور مجلس شورای اسلامی و نماینده تام الاختیار وزیر نیرو یکی از مقدمات پیش از سفر رییس جمهور را ارتباط مردم و مسئولین به صورت مستقیم عنوان کرد و گفت: در دیدار مستقیم مردم با مدیران و معاونین وزارت نیرو و مدیران صنعت آب و برق استان، موارد مرتبط با حوزه آب و برق و دغدغه های مردم مطرح و مورد بررسی قرار میگیرد.

وی افزود: برخی مسایل مطرح شده زمان کوتاهی نیاز دارد که ظرف مدت ۴۸ ساعت نتیجه آن اعلام میشود اما برخی مسایل بررسی بیشتری نیاز دارد و پس از 2 هفته به نتیجه میرسد.

مهدی جهانیان معاون مدیرکل بازسی و مدیریت عملکرد وزارت نیرو نیز از حضور ۵۰ نفر از نمایندگان وزارت نیرو و مسئولین استان برای پاسخگویی و بررسی مشکلات مردم به صورت حضوری خبر داد و گفت: هدف اصلی میز ارتباطات مردمی خدمت رسانی به مردم است و دیدار چهره به چهره برای مردمی که موفق به مطرح کردن مسائل و مشکلات خود نبوده اند آماده خدمت رسانی است .

وی عنوان کرد: علاوه بر میز ارتباط مردمی مستقر در طی این دو روز مردم می‌توانند ب۶ صورت غیر حضوری و از طریق تماس با تلفن ۱۱۱ مرکز سامد و یا با مراجعه به سامانه رسیدگیربه شکایات وزارت نیرو نسبت به ثبت درخواست های خود اقدام نموده و آن را پیگیری کنند.

میز ارتباط مردمی دستگاه های زیرمجموعه وزارت نیرو که متشکل از ۶ میز خدمت با حضور شرکت های آب و فاضلاب استان همدان، شرکت توزیع برق استان همدان، شرکت برق باختر، شرکت آب منطقه‌ای همدان و نیروگاه شهید مفتح در جریان سی امین سفر استانی رییس جمهور در روزهای ۵ و ۶ مرداد ماه از ساعت ۸ تا ۱۸ آماده پاسخگویی به درخواست های مردمی در استان همدان است .

یادآور می‌گردد محل اسقرار میز ارتباطات مردمی وزارت نیرو در میدان پاسداران، بلوار بهادر بیگی، کوی خاتم (ششصد دستگاه) سالن ورزشی غدیر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار