اجرای1437طرح اشتغالزایی

مدیرکل کمیته امداد همدان از اجرای یک‌هزار و 437 طرح اشتغالزایی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان در 6 ماهه امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۴ 10 October 2015
مدیرکل کمیته امداد همدان از اجرای یک‌هزار و 437 طرح اشتغالزایی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان در 6 ماهه امسال خبر داد.

به گزارش فارس؛علیرضا ابراهیمی اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون تعداد 542 طرح مشاغل خانگی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد اجرا شده است.

وی افزود: در راستای اشتغالزایی و کمک به وضعیت معیشت مددجویان زیر پوشش وام‌هایی در قالب مشاغل خانگی به مددجویان تعلق گرفته که این وام‌ها با توجه به نوع تخصص و حرفه مددجو تخصیص یافته است.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان خاطرنشان کرد: با نظارت واحد اشتغال این نهاد برای اجرای این طرح‌ها بیش از 8 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی در ادامه از اجرای یک‌هزار و 437 طرح اشتغالزایی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان در 6 ماهه نخست امسال خبر داد.

ابراهیمی تأکید کرد: طرح‌های اشتغال این نهاد در زمینه‌های کشاورزی، دامپروری، صنایع‌دستی، فعالیت‌های صنفی صنعتی و خدمات بوده است.

وی گفت: برای اجرای این طرح‌ها مبلغ 92 میلیارد و 287 میلیون ریال تسهیلات از منابع داخلی و بانکی پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد همدان اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون زمینه خودکفایی یک‌هزار و 500 نفر از مددجویان زیر پوشش این نهاد از طریق طرح‌های اشتغالزایی فراهم شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار