مدیرکل گمرک کرمانشاه خبر داد؛

صدور کالای صادراتی با ۳۱۷ هزار دستگاه کاميون از گمرکات کرمانشاه

مدیرکل گمرک استان کرمانشاه گفت: در ١٠ ماهه سپری شده از سال‌جاری ۳۱۷ هزار و ۸۹۸ دستگاه کامیون حامل کالاهای صادراتی با انجام تشریفات گمرکی، کالای خود را از طریق گمرکات استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر کردند.
کد خبر: ۱۱۵۴۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹ 15 February 2024

به گزارش خبرگزاري تابناک کرمانشاه، علی اصغر عباس زاده اظهار کرد: از این تعداد کامیون عبوری حامل کالای صادراتی از حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه، گمرک پرویزخان با تردد ۱۱۹ هزار و ۳۹ دستگاه بیشترین سهم کامیون‌های حامل کالای صادراتی را در بین گمرکات استان کرمانشاه به خود اختصاص داده است.

وی افزود: سهم گمرک خسروی از کامیون‌های حامل کالای صادراتی در ١٠ ماهه سال جاری از گمرکات استان کرمانشاه را ۷۹ هزار و ۵۴۲ دستگاه و تعداد کامیون‌های حامل کالاهای صادراتی از گمرکات سومار را ۶۱ هزار و ۲۳۷ دستگاه در این مدت عنوان کرد.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه تصریح کرد: تعداد کامیون‌های حامل کالاهای صادراتی از گمرک شوشمی را ۲۲ هزار و ۷۹۵ دستگاه و از گمرک شیخ صله را ۳۵ هزار و ۲۸۵ دستگاه عنوان کرد.

عباس زاده حجم کالاهای صادراتی توسط این تعداد کامیون را ۶ میلیون و ۷۵ هزار و ۸۶۵ تن به ارزش ۲ میلیارد و ۵۸۷ میلیون دلار بیان و عمده کالاهای صادراتی آن‌ها را میلگرد و آهن آلات، کاشی و سرامیک، میوه و تره بار، سنگ‌های ساختمانی، لبنیات، انواع محصولات پلاستیکی و ظروف یکبار مصرف و دیگر موارد عنوان کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار