نماینده مردم بجنورد، گرمه، جاجرم، راز و جرگلان، مانه و سملقان در مجلس:

وفاق و همدلی در عزل و نصب‌های استانی حفظ شود

خراسان شمالی- «تابناک»- نماینده مردم بجنورد، گرمه، جاجرم، راز و جرگلان، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی گفت:وفاق و همدلی کابینه‌ای که مجلس رای اعتماد به آن داد باید در حوزه انتصابات استانی حفظ شود، اگر غیر از این باشد شقاق است و کار پیش نمی‌رود.
کد خبر: ۱۱۸۵۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۸ 23 September 2024

به گزارش تابناک «خراسان شمالی»، سید محمد پاکمهر پیرامون انتخاب استاندار خراسان شمالی، اظهار داشت: هیچ گونه تماسی از سوی وزارت کشور و یا معاون پارلمانی و معاونت سیاسی وزارت کشور به جهت ارائه گزینه پیشنهادی و مشورتی برای انتخاب استاندار با بنده برقرار نشده است.

نماینده مردم بجنورد، گرمه، جاجرم، راز و جرگلان، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر هم ارتباطی از سوی وزارت کشور با برخی از نمایندگان و مجمع نمایندگان بوده بنده از آن بی‌اطلاع هستم و باید رئیس مجمع نمایندگان، سایر نمایندگان حوزه انتخابیه استانی خود را در جریان بگذارد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به رای اعتماد مجلس به کابینه وفاق، گفت: گزینه‌های دولت برای رای اعتماد مجلس به نحوی بودند که از تمامی سلایق و دولت‌ها در کابینه حضور داشتند، لذا مجلس رای 100 درصدی به وزرا داد.

پاکمهر با تاکید بر اینکه باید در عزل و نصب‌های استانی این وفاق و همدلی حفظ شود، خاطرنشان کرد: وفاق و همدلی کابینه‌ای که مجلس رای اعتماد به آن داد باید در حوزه انتصابات استانی حفظ شود، اگر غیر از این باشد شقاق است و کار پیش نمی‌رود.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی، افزود: تا زمانی که وزارت کشور از نمایندگان مجلس گزینه‌ای را برای انتخاب استاندار به صورت مشورتی نخواسته، نمی‌توانیم با شخصیت و آبروی افراد بازی کنیم، لذا اولویت انتخاب استاندار باید بر اساس شایستگی، کارآمدی، توانمندی، تخصص، نشاط کاری و خستگی ناپذیری باشد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: ما نمی‌توانیم خدمت شایسته به مردم را فدای نیروی بومی یا غیربومی کنیم، لذا تخصص در مرحله اول و بومی یا غیربومی بودن در مرحله بعدی دارای اولویت است.

وی در ادامه با بیان اینکه نمایندگان مجلس به تنهایی نمی‌توانند عقب ماندگی‌های استان را جبران کنند، اضافه کرد: تمامی اجزای حاکمیت از جمله استاندار و تیم اجرایی شامل مدیران کل و مدیران شهرستانی، نیروهای نظارتی، نماینده رهبری و امام جمعه و به طور کلی همه مسئولانی که در امر توسعه استان دخیل هستند باید برای توسعه استان تلاش کنند.

نماینده مردم بجنورد، گرمه و جاجرم، راز و جرگلان، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی در پایان اضافه کرد: استانداری باید برای خراسان شمالی انتخاب شود که خستگی ناپذیر باشد، نشاط کاری داشته باشد و شب و روز برای فعالیت نشناسد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار