زمینه های برپایی نمازجماعت فراهم شود

مسئول سیاسی انتظامی فرمانداری اسدآباد باتاکیدبرتقویت نمازجماعت در ادارات شهرستان گفت:اشاعه اقامه نمازجماعت درادارت و نهادهای شهرستان نیازبه فراهم شدن زمینه های لازم و امکانات دارد و باید تلاش بیشتری انجام شود .
کد خبر: ۱۲۷۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸ 13 November 2015

مسئول سیاسی انتظامی فرمانداری اسدآبادباتاکیدبرتقویت نمازجماعت درادارات شهرستان گفت :اشاعه اقامه نمازجماعت درادارت ونهادهای شهرستان نیازبه فراهم شدن زمینه های لازم وامکانات دارد وبایدتلاش بیشتری انجام شود .

به گزارش ایرنا؛ رشید آبیار درشورای هم اندیشی بسیج کارمندی وکارگری اسد آبادبا اشاره به اینکه برخی از ادارات این شهرستان به خاطر نداشتن فضای مناسب برای اقامه نماز از فضیلت نماز اول وقت وجماعت محروم می شوندافزود: مسئولان این گونه ادارات باید به فکرچاره ای باشند تا بامهیاکردن محیطی مناسب کارکنان اداره خود را ازفضیلت نماز اول وقت وجماعت بهره مندسازند .

وی بابیان اینکه تکریم ارباب رجوع ازاهمیت ویژه ای برخوردار است گفت:مردم مشکلاتی دارندکه ممکن است به واسطه این مشکلات درخواست منطقی هم نداشته باشند،اما این موضوع دلیل برخوردنامناسب با آنها نیست.

آبیار با اشاره به رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب در برخورد مناسب مسئولین با مردم اظهارداشت: مدیران دستگاه های دولتی باید خود را خدمتگزار مردم بدانند .

مسئول سیاسی انتظامی فرمانداری اسدآباد با اشاره به نقش روابط عمومی در پیشبرد اهداف ادارات و سازمان ها گفت : این افراد باید در دوره های آموزشی تخصصی شرکت کنند و از دامنه اطلاعات قوی و گسترده برخوردار باشند تا بتوانند به نحو احسن به وظایف خود عمل کنند .

وی با تاکید بر کاهش بار مالی بر دوش دولت از روسای ادارات خواست در مصرف آب ، برق ، گاز ، تلفن و سایر اموال و امکانات دولتی صرفه جویی کنند و فرهنگ قناعت را دربین کارکنان ترویج دهند .
شهرستان اسدآباد 107هزار جمعیت دارد و در 45 کیلومتری همدان واقع شده است .

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار