کارنامه جریان ودولت اصلاحات مثبت نیست

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به اینکه اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امانتی الهی به دست ما و مسئولین است، گفت: جریان و دولت اصلاحات کارنامه مثبتی ندارند.
کد خبر: ۱۶۴۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸ 16 January 2016

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به اینکه اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امانتی الهی به دست ما و مسئولین است، گفت: جریان و دولت اصلاحات کارنامه مثبتی ندارند.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نهاوند، گفت: قطعاً کسانی که در عاقبت‌به‌خیری و همچنین زوال اشخاص سهیم باشند درنتیجه عمل، روزگاری خوش‌تر از فرد خاطی نخواهد داشت.

وی با اشاره به برخی خصوصیات صالحان، گفت: مسئولین و بزرگان باید برای زیردستانشان پیشوا باشند و آنچه امر خداوند است را اجرا کنند.

وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران امروز می‌تواند پیشوای جهان باشد زیرا با رهنمودهای امام خمینی و (ره) و مقام معظم رهبری هیچ‌گاه از مسیر هدایت و سعادت خارج نشده و همواره نقشی بی‌بدیل در جهان داشته است.

وی با بیان اینکه امروز سرچشمه بیداری اسلامی ایران و انقلاب شکوهمند اسلامی است، افزود: دنیای اسلام مشاهده کرد ایران پس از گذشت چندین سال مبارزه و سختی در رژیم پهلوی و همچنین دفاع از خود در برابر صدام جنایت‌کار با لطف و مدد الهی توانست انقلابی شکوفا داشته باشد.

حجت‌الاسلام مغیثی اظهار داشت: الحق و الانصاف ایران اسلامی همواره نقش پیشوا را داشته و خواهد داشت و این سعادت با داشتن رهبری فرزانه و رهنمودهای ایشان شدید است.

وی گفت: مسئولین دولت و مردم باید اسوه باشند زیرا اگر مسئولین و دولتمردان اسوه باشند جامعه‌ای اسوه توأمان با عافیت به خیری خواهیم داشت.

امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه چند سالی است که مقام معظم رهبری طرحی به‌عنوان طرح صالحین که امروز به‌عنوان شجره طیبه صالحین مطرح‌شده است را برای جذب افراد و اشخاص اعم از عوام و خواص برنامه‌ریزی کرده‌اند که توسط نیروهای انقلابی سپاه و بسیج در حال اجراست، افزود: به برکت این طرح امروز شاهد حضور بیش‌ازپیش جوانان و نوجوانان در صفوف جمعه و جماعات هستیم و که انشا الله زمینه برای پرورش صالحان در جامعه است.

آل سعود در کشتار ملت مسلمان جهان سابقه بس ننگین دارد

وی همچنین در ادامه با بیان اینکه آل سعود در کشتار ملت مسلمان جهان سابقه بس ننگین دارد و این دو دولت آدم کش صهیونیست و آل سعود، هردو از یک ریشه خیانت‌کار علیه اسلام و انسانیت هستند، گفت: مقام معظم رهبری دبه درآوردن آمریکا در قبال تعهداتش و وضع تحریم علیه ایران را پیش‌بینی می‌کردند.

مغیثی گفت: از دولت شیطانی آمریکا و هم‌پیمانانش جز به این انتظار رفتن خیالی باطل است زیرا آنان به هیچ اصول و اخلاقی پایبند نبوده و نخواهند بود.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در بحث نفوذ، گفت: مقام معظم رهبر اخیراً در دیدار با مردم قم بار دیگر خطر نفوذ دشمن بر دولت و ملت را گوش زد نمودند و اهمیت حضور ملت در پای صندوق‌های روی را بی‌نتیجه و تأثیر در آینده سیاسی ایران اسلامی ندانستند.

مغیثی اضافه کرد: فتنه ۸۸ یک کودتای رنگین علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که توسط آن دشمنان داخلی و خارجی تا مرز نابودی حکومت جمهوری اسلامی ایران پیش رفتند.

وی با اشاره به بهانه‌جوی‌های آمریکا، گفت: ایران اسلامی در هفته‌ای که گذشت اقتدار ملی را همراه با رأفت اسلامی برای جهانیان به منصه ظهور گذاشت.

وی ادامه: آزادی سرنشینان دو قایق تندروی آمریکایی در محدوده آب‌های ایران نشان از بزرگواری ایران اسلامی در مواجهه با دشمنان خود است که پس از مشخص شدن وجود مشکل و نبود نیت خرابکارانه از سوی آمریکا آن‌ها را آزاد کرد.

مغیثی اضافه کرد: بااین‌حال که ایران اسلامی بدون هیچ‌گونه برخوردی با این اسرا آمریکایی‌ها اقدامات شیطنت گونه‌ای در خلیج‌فارسی و وضع تحریم‌های جدید انجام داده بودند.

ایران اسلامی همواره حامی مظلومان، مقابله با تروریست و منادی ندای وحدت در جهان بوده است

وی با اشاره با وجه تمایز ایران اسلامی با عربستان به‌ظاهر مسلمان اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی همواره حامی مظلومان، مقابله با تروریست و منادی ندای وحدت در جهان بوده ولی عربستان خائن جز هیزم ریختن به آتش دشمنان اسلام کار دیگری انجام نمی‌دهد.

وی گفت: ایران اسلامی برخلاف کشورهایی که ادعای دموکراسی دارند همواره به رأی ملت خود و ملت جهان در رقم زدن سرنوشت و آینده آنها احترام می‌گذارد و درحالی‌که عربستان با چنین اعمالی آشنا نیست و نشنیده است.

امام‌جمعه نهاوند همچنین با انتقاد به عملکرد هیئت اجرایی شهرستان نهاوند گفت: هیئت اجرایی همه ۲۹ کاندیدای نهاوند را تائید صلاحیت کرده و به تعبیری به‌صورت فلّه ای عمل کرده است!

وی ادامه داد: ایران اسلامی هیچ‌گاه خیری از جریان اصلاحات و دولت اصلاح‌طلب ندیده و آنچه امروز به‌عنوان تحریم و از بین بردن زیرساخت‌های هسته‌ای برای ما مبدل شده نتیجه بی‌کفایتی آن‌ها است.

وی اظهار کرد: دولت اصلاحات کارنامه درخشانی در انقلاب اسلامی ایران از خود بجای نگذاشته و شهرستان نهاوند نیز قربانی این سیاست‌ها شده است.

مغیثی در ادامه گفت: امیدواریم هیئت نظارت شورای نگهبان با دقت بیشتری بر عملکرد کاندیداها نظارت و صالحان را برای انتخاب اصلح به مردم معرفی نمایند.

وی عنوان کرد: تمامی کاندیدهای شهرستان برای ما و مردم محترم هستند ولی آنچه انتظار می‌رود انتخاب فردی شایسته و لایق است تا در آینده به کرده خویش پشیمان نشوید.

حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی گفت: توصیه بنده به کاندیداها این است که به فکر خط پایان خود باشند و همیشه پنجاه‌درصد احتمال رأی نیاوردن را در خود و حامیانشان نهادینه کنند تا در صورت رأی نیاوردن موجب ایجاد تنش در شهرستان نشوند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار