برگزاری کلاس کارآموزی پیشرفته اسکی

رئیس هیئت اسکی استان همدان گفت: کلاس کارآموزی پیشرفته اسنوبرد اسکی برای نخستین بار در استان همدان در حال برگزاری است.
کد خبر: ۱۷۳۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲ 01 February 2016
رئیس هیئت اسکی استان همدان گفت: کلاس کارآموزی پیشرفته اسنوبرد اسکی برای نخستین بار در استان همدان در حال برگزاری است.

به گزارش مهر،کاظم عرب با اشاره به برگزاری کلاس کارآموزی اسنوبرد در همدان اظهار داشت: کلاس کارآموزی پیشرفته اسنوبرد برای نخستین بار در استان همدان زیر نظر علیرضا معماریان مدرس درجه‌یک فدراسیون اسکی در پیست اسکی تاریک دره در حال برگزاری است.

وی افزود: این کلاس با حضور ۸ نفر در رشته آموزش اسنوبرد فری استایل در حال برگزاری است.

رئیس هیئت اسکی استان همدان بابیان اینکه در حال حاضر ۱۲۰ اسنوبرد باز در استان فعالیت می‌کنند، گفت: این کلاس به مدت پنج روز به‌صورت کارگاهی برگزار می‌شود و در پایان از شرکت‌کننده‌ها آزمون گرفته خواهد شد.

عرب بابیان اینکه پیست تاریک دره همدان نقطه قوت ورزش اسکی همدان است، بیان کرد: پیست اسکی تاریک دره همدان یکی از بزرگ‌ترین پیست‌های اسکی ایران و دارای تأییدیه بین‌المللی بوده که پس از پیست‌های شمشک و دیزین به‌عنوان منحصربه‌فردترین پیست اسکی در تمام کشور مطرح است.

وی عنوان کرد: این پیست با یک هزار و ۶۰۰ متر طول قابلیت برگزاری مسابقات اسکی روی چمن و برف را در تمام فصول سال دارد و تله سیژ این مجموعه با ۱۰۰ صندلی و هزار و ۶۰۰ متر طول خط، فعال‌شده و با راه‌اندازی این دستگاه وسعت پیست به ۵۰ هکتار رسیده است.

رئیس هیئت اسکی استان همدان با اشاره به جایگاه هیئت اسکی استان همدان گفت: سال گذشته در ارزشیابی فدراسیون اسکی کشور در بین ۱۵ هیئت اسکی کشور رتبه اول را به خود اختصاص دادیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار