ندای وحدت مردم همدان در سی و هفتمین بهار انقلاب اسلامی

درسی وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم شهر دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان بار دیگر با آرمان های رهبر فرزانه انقلاب، امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند و با حضور پرشور خود بار دیگر ‌اعلام کردند‌ همیشه در جهت آرمان های انقلاب اسلامی حرکت می کنند.
کد خبر: ۱۷۹۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰ 11 February 2016

درسی وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم شهر دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان بار دیگر با آرمان های رهبر فرزانه انقلاب، امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند و با حضور پرشور خود بار دیگر ‌اعلام کردند‌ همیشه در جهت آرمان های انقلاب اسلامی حرکت می کنند.

‌به گزارش تابناک همدان ؛ در تولد 37 سالگی انقلاب، همدان هم‌ صدا با سراسر ایران، صلابت انقلاب را فریاد می‌زند، طیف‌ها و گروه‌های مختلف با خروشی آتشین پایه‌های کاخ نشینان و سران استکبار را به لرزه انداخته و با آفرینش فجری دیگر، سی وهفتمین سالروز پیروزی انقلاب شکوه ‌مند اسلامی را جشن گرفتند.‌

مردم انقلابی و ولایتمدار همدان، جشن پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی آغاز کرده‌اند که در ساعات اولیه پیش از آغاز رسمی راهپیمایی،‌ خیابان‌ های منتهی به میدان امام مملو از جمعیت شده است.

این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن مجید آغاز و با حضور خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان و مردم همیشه در صحنه و همچنین مسئولین و علما و شخصیت ‌های فرهیخته فرهنگی و سیاسی همزمان با سایر نقاط کشوربرگزار شد.

مردم شهر دارالمومنین همدان پس از پیمودن مسیر های از پیش تعیین شده با در دست داشتن پلاکارد نوشته هایی با مضامین ' لبیک یا خامنه ای'، 'مرگ بر آمریکا' و 'مرگ بر اسراییل' در میدان امام خمینی این شهر گردهم آمدند.

در این میان برخی نیز با نوشتن عباراتی نظیر' لبیک یا محمد(ص)'،'جانم فدای رهبر' بر دستان خود به مراسم راهپیمایی آمده بودند.

در این راهپیمایی با شکوه در سراسر استان مردم ولایت مدارهمدان برای نشان دادن اقتدار ایران اسلامی و تجدید بیعت با آرمان‌های بنیان گذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری فریاد استقلال، آزادی جمهوری اسلامی را در تمامی نقاط این استان طنین انداز کردند.

خیل پرشور مردم ولایتمدار همدانی از ابتدای راهپیمایی در این روز ماندگار با شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر استکبار" در طول مسیر راهپیمایی لرزه بر اندام دشمنان انقلاب انداخت. در کنار این شور و شکوه، مردم غیورهمدان علارغم سرمای شدید، برای تجدید میثاق با امام راحل، رهبر معظم انقلاب و دفاع از نظام در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.

حضور افراد از هر قشری از مردم عادی گرفته تا مسئولان استان در راهپیمایی امروز کاملاً مشهود بود، البته برخی از کاندیداهای انتخابات نیز در این مراسم حضور یافته بودند.

راهپیمایان ضمن حمایت از انقلاب‌های مردمی ملت‌های منطقه و تأکید بر خاموشی ‌ناپذیری شعله ‌های دشمن‌سوز بیداری اسلامی و محکوم ‌کردن جنایات مزدوران وابسته به امریکا ، خیانت رژیم ‌های دست‌نشانده منطقه و همراهی با رژیم صهیونیستی و جبهه کفر و استکبار را عامل خون‌های به ناحق ریخته شده مردان و زنان و کودکان مظلوم در سوریه، عراق، غزه ، بحرین و سوریه دانستند.

برگزاری مسابقه واجرای سرود توسط یک هزار و 357 نفر از دانش آموزان با لباس های متحد الشکل، از دیگر برنامه های مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن همدان بود.

هپیمای یوم الله 22 بهمن همزمان در 70 نقطه از استان همدان برگزارشد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار