حضور کاروان تدبیر و امید در یزد؛

دارالعباده در صدد خلق حماسه ای دیگر

مردم دارالعباده پس از حضور باشکوه ،آگاهانه و مسئولانه در انتخابات هفتم اسفند فردا دوشنبه میزبان رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید خواهند بود تا با استقبال از رئیس قوه مجریه پازل حماسی سیاسی شان را در سال 94 تکیمل کنند.
کد خبر: ۱۹۳۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۵ 07 March 2016
به گزارش تابناک یزد، مردم مومن و قانع استان یزد پس از لبیک به ندای مقام معظم رهبری و اجابت دعوت مسئولان و بزرگان نظام برای شرکت گسترده در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با مشارکت 74 درصد اینک با حضور در سخنرانی رئیس جمهوری و استقبال از ایشان از خادمان خود قدردنی خواهند کرد.
فضای شهر در آستانه ورود به سال جدید و خداحافظی زمستان حال و هوای بهاری به خود گرفته و مردم شهر قنوت، قنات و قتاعت برای دیدار با حجت الاسلام دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی و کابینه تدبیر و امید در میدان امیرچخماق لحظه شماری می کنند.
دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران یکشنبه 17 اسفند ماه به همراه برخی از اعضای هیات دولت میزبان مردمان سرزمین قنات، قنوت و قناعت و برای هر چه با شکوه برگزار شدن این سفر تمهیداتی اندیشیده شده است.
کویرنشینان مرکز ایران امید دارند که تصمیم ها و مصوبات مدبرانه سفر عالی ترین مقام اجرایی و کابینه اش به یزد کام عطشان آنان را سیراب و توسعه را به نقاط محروم این خطه از میهن اسلامی برساند.
مردم این خطه از ابتدای استقرار دولت یازدهم چشم انتظار سفر دولت تدبیر و امید به این استان هستند و امروز این آرزو در حال تحقق است و برای دیدار با سکاندار قوه مجریه و هیات همراه لحظه شماری می کنند.
امروز جای جای استان مملو از پلاکاردها و بنرهای خوش آمدگویی استقبال از رییس دولت تدبیر و امید و شور و شعف خاصی در میان مردم این خطه ایجاد شده است.
همچنین در فضای مجازی و رسانه ای در سیطره سفر رئیس جمهوری است و خبرها در زمینه این سفر در حال نشر و در تمام محافل، کوچه و بازار ، مدارس دانشگاهها ، همه و همه جا سخن از آمدن رییس جمهوری به این خطه است.
مردم دارالعباده همانطور که در همه عرصه حضور داشتند این بار هم با حضور گسترده خود به استقبال دکتر روحانی می آیند که بار دیگر حمایت خود را از دولت و نظام اعلام و انتظارات خود را برای پیشرفت و توسعه این دیار بیان کنند.
مردم استان یزد در سال 92 برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به پای صندوق های رای آمدند و با مشارکت 86 درصدی همراهی و همگامی خود را با دولت تدبیر و امید نشان دادند.
امروز مردم این استان انتظار دارند که دولت تدبیر و امید اقداماتی ویژه برای عمران و آبادانی استان انجام دهد هر چند دولت در این مدت نیز فعالیت های بسیاری در استان داشته، اما مردم این سرزمین چشم انتظار آن هستند که کلید و تدبیر و امید، قفل های بسته شده این استان را باز کند.
بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته برنامه حضور رییس جمهوری در یزد یکروزه خواهد بود اما مردم این خطه به نوعی امید دارند که مشکلات و گره های کوری که سالیان مانع توسعه استان شده ، باز شود.
رئیس جمهوری روز دوشنبه در میدان امیر چخماق سخنرانی خواهد کرد و دیدار با عموم مردم در

به گزارش ایرنا ،این محل برنامه ریزی شده است.
دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان، روز سه شنبه 24 دی ماه سال 92 در نخستین سفر استانی خود وارد استان خوزستان شد.
اکنون بیست دومین سفر استانی کاروان تدبیر و امید قرعه به نام استان یزد افتاده که امیدواریم سفر رئیس جمهوری منشا خیر برکت برای این استان باشد و گره بسیاری از مشکلات این خطه باز شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار