جام زکات زند به پیهان رسید

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: مسابقات فوتبال جام نوروز در بخش زند با حضور 12تیم به صور سه گروه چهار تیمی برگزار شد.
کد خبر: ۲۰۵۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷ 04 April 2016

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: مسابقات فوتبال جام نوروز در بخش زند با حضور 12تیم به صور سه گروه چهار تیمی برگزار شد.

به گزارش ایسنا،"مهدی رضایی" در این رابطه افزود: این دوره از مسابقات همراه با حجم مسافران نوروزی و استقبال پر هیجان مردم در زمین خاکی روستای مهدویه با همکاری ستاد زکات شهرستان و هیئت ورزشی روستایی عشایری برگزار شد.

وی با بیان اینکه مساعدت هرچه بیشتر مسئولان شهرستان و بخش زند سبب رشد و توسعه روز افزون ورزش در این بخش خواهد شد، اظهار کرد: در پایان مسابقات تیم‌های پیهان و مهدویه و آشمیزان رده اول تا سوم را از آن خود کردند و با لوح و اهدا جایزه تقدیر شدند.

رضایی ادامه داد: همچنین یک دوره مسابقات فوتسال گرامیداشت شهدای سامن با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیئت‌های فوتبال و همگانی سامن در سالن امیرکبیر این شهر برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: این مسابقات با حضور 7 تیم در 2 گروه به‌صورت دوره‌ای آغاز شد و 4 تیم شهدا سامن- شهدای روستای انوج-امید سامن و قائم با شکست حریفان به عنوان تیم‌های برتر در 2 گروه به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

وی اظهار کرد: بازی‌های این مرحله بین تیم‌های امید سامن و شهدای انوج و همچنین قائم و شهدای سامن برگزار و امید سامن و قائم با شکست حریفان به فینال راه یافتند و در دیدار رده‌بندی تیم شهدای سامن با شکست تیم شهدای انوج سوم شد و در فینال هم تیم امید سامن با یک بازی زیبا موفق گیدید رقیب خود قائم را با نتیجه 6 بر 2 بز پیش روی برداشته و قهرمان این دوره از مسابقات شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار