فضای کم برای کانون‌های دانشجویی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان بابیان اینکه کانون‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان با کمبود فضای فیزیکی مواجه‌اند، گفت: برای رفع این مشکل برنامه‌ریزی‌شده است.
کد خبر: ۲۰۸۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹ 09 April 2016

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان بابیان اینکه کانون‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان با کمبود فضای فیزیکی مواجه‌اند، گفت: برای رفع این مشکل برنامه‌ریزی‌شده است.

به گزارش مهر، سید حبیب اله موسوی بهار در دیدار نمایندگان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه از رفع مشکل فضای فیزیکی تشکل‌های دانشجویی با بهره‌برداری از ساختمان جدید ستاد دانشگاه در سال آینده خبر داد.

وی با اشاره به فعالیت‌های انجام‌شده توسط کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی در سال گذشته یاداور شد: ارتقا کمی و کیفی اقدامات و نزدیک کردن فعالیت‌ها به شعار سال باید مد نظر این کانون ها باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه درک صحیح از اقتصاد مقاومتی با تحقیق و کارهای علمی به دست می‌آید، گفت: استفاده از عملکرد دیگر کشورها که تجربه اجرایی شدن شعار اقتصاد مقاومتی را دارند کشور را در حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی کمک می‌کند.

موسوی‌بهار افزود: به منظور حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی دو اقدام حرکت به سمت توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و جذب دانشجویان خارجی در نظر است.

موسوی بهار با تأکید بر نقش هر یک از تشکل‌ها در تحقق شعار سال، گفت: باید هر یک از افراد با درک وظیفه خود بدون دخالت در وظایف دیگران برای تحقق این شعار گام بردارند.

وی عنوان کرد: درصورت تزریق به موقع منابع، ساختمان در دست احداث ستاد دانشگاه سال آینده افتتاح و در اختیار تشکل ها قرار می گیرد و در این صورت، مشکل فضای فیزیکی به طور کامل رفع می‌شود.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه نیز با اشاره به اهمیت توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی توسط دانشجویان، گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در بخش دانشجویی می‌توان به شعار سال، جامه عمل پوشاند.

ابراهیم جلیلی گفت: برنامه‌ریزی برای بهبود وضع و عملکرد انجمن‌های علمی به منظور توسعه علمی دانشگاه ضرورت دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار