۴۲ نفر از زندان‌های همدان آزاد شدند

در سه ماهه اول سال جاری تعداد ۴۲ نفر از زندانیان این استان با پرداخت دیه آزاد شدند.
کد خبر: ۲۵۱۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱ 25 June 2016
مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: در سه ماهه اول سال جاری تعداد ۴۲ نفر از زندانیان این استان با پرداخت دیه آزاد شدند.

به گزارش مهر، یدالله روحانی منش پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران گفت: مبلغ بدهی این زندانیان ۲۶ میلیارد و ۳۹۹ میلیون و ۲۲۸ هزار و ۸۵۴ ریال بود که از این افراد تعداد ۷ نفر محکومیت های دیه و تعداد ۳۵ نفر محکومیت های مالی و مهریه و نفقه بوده که با مساعدت ستاد دیه آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

وی با بیان اینکه از بین افراد مورد مساعدت تعداد ۴۰ نفر مرد و ۲ نفر زن بوده اند، گفت: طی ارتباط با شرکت های بیمه و پیگیریهای به عمل آمده مبلغ سه میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال از طریق شرکتهای بیمه برای مجموع تصادفات پرداخت شده که مبلغ ۷۵۰ میلیون ریال از این مبلغ منجر به آزادی یک نفر از این طریق شد.

وی گفت: با ارسال پرونده های دیه واجد شرایط به صندوق تامین خسارتهای بدنی و اخذ مبلغ ۷۱۲ میلیون و ۷۳۷ هزار و ۵۰۰ ریال، تعداد ۲ نفر از مددجویان از این طریق آزاد شده اند و مبلغ دو میلیارد و ۵۹۶ میلیون و ۱۷۰ هزار و ۶۵۰ ریال نیز به صورت اعسار به تقسیط تامین و پذیرفته شده است.

وی ادامه داد: طی دعوت از شکات پرونده ها مبلغ ۸ میلیارد و ۶۱۹ میلیون و ۷۷۱ هزار و ۵۰۰ ریال در شورای حل اختلاف شعبه ۱۱۶ ویژه ستاد دیه، اخذ گذشت رضایتمندانه شده و تعداد ۳ نفر نیز با وساطت و راهنمایی ستاد دیه به صورت مشاوره ای از زندان آزاد شدند.

وی ادامه داد: تعداد ۲۶ نفر از مددجویان با پرداخت مبلغ دو میلیارد و ۹۴۰ میلیون و ۸۳ هزار ریال  به صورت کمک ستاد دیه آزاد شده اند و برای آزادی ۱۰ نفر از زندانیان نیز مبلغ ۶ میلیارد و ۱۸۵ میلیون ریال وام بانکی پرداخت شده است.

وی یادآور شد: همچنین در این میان خود مددجویان نیز دخیل بوده و مبلغ یک میلیارد و ۸۱۵ میلیون و ۴۶۶ هزار و ۲۰۴ ریال همیاری داشته اند.

وی با بیان اینکه هم اکنون تعداد ۲۸۰ نفر از مددجویان جرائم غیرعمد در زندانهای استان همدان محبوس هستند، گفت: شماره حسابهای ستاد دیه شامل حساب سیبای بانک ملی ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ و حساب جام بانک ملت ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ قابل واریز در تمام شعب به‌نام ستاد دیه استان همدان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار