قطع مکرر و چند ساعته شبکه اینترنت خانگی ADSL و همچنین فیبر نوری در 2 روز گذشته و همچنین عدم پاسخگویی امور مشترکان اینترنت مخابرات استان ایلام در خصوص علت این قطعی ها، مشکلاتی را برای استفاده کنندگان ایجاد کرده است.
به گزارش تابناک ایلام ،در روزهای جمعه و شنبه گذشته شبکه ADSL مشترکان مخابرات ایلام بصورت مکرر
قطع می شد و این قطعی چند ساعته باعث بروز مشکلاتی برای استفاده کنندگان
بویژه دستگاه های اجرایی و رسانه ها شده است.
قطع مکرر این شبکه در
حالیست که هیچ یک از اپراتورهای امور مشترکان مخابرات ایلام با شماره تلفن
های 32243131 و 32244141 پاسخگوی مردم نبودند و شماره این 2 خط در ساعت
قطعی شبکه جوابگو نبود و امکان برقراری تماس و اطلاع از علت قطعی این شبکه
برای مشترکان وجود نداشت.
مدیر تجاری شرکت مخابرات ایلام در رابطه با
قطعی اینترنت در روزهای جمعه و شنبه اظهار کرد: به منظور تغییرات در سخت
افزار شبکه و ارتقای سطح آن و افزایش 50 درصدی پهنای باند با هدف رضایتمندی
مشتری این شبکه در این 2 روز دچار قطعی مکرر و موقتی شده بود.
شعبان
طاهری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هنگام عملیات تعویض
شبکه مشکلات فنی ناخواسته ای به وجود آمد وای اکنون این نقص فنی رفع شده و
شبکه اینترنت در حالت نرمال خدمات رسانی است.
وی در پاسخ به این سوال که
چرا اطلاع رسانی به مشترکان صورت نگرفت، تاکید کرد: اطلاع رسانی در خصوص
قطع شبکه از طریق نصب بنر در سطح شهر و همچنین تماس با برخی مشترکان صورت
گرفت ضمن اینکه عملیات تعویض شبکه در روز تعطیل و ساعاتی که مشترکان کمتر
از شبکه استفاده می کنند، انجام شد./م