يك استاد گفتمان ديني:

صهیونیست، دین و اخلاق را نشانه گرفته

يك استاد گفتمان دینی اظهار كرد: صهیونیست، دین و اخلاق رادر جهان نشانه گرفته است و در این مسیر از هیچ اقدامی فروگذاری نمی‎‎کند.
کد خبر: ۲۹۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸ 29 April 2015
به گزارش تابناک یزد،"سید هاشم میرلوحی" نویسنده کتاب‌های "آمریکا بدون نقاب" و "یوسرائیل و زاینوکراسی" در گفتمان ديني كه با موضوع آسیب‎‎های اجتماعی در حوزه علمیه حضرت زینب(س) یزد برگزار شد، با اشاره به آسیب‏‏های اجتماعی به وجود آمده در کشورهای غربی به خصوص آمریکا، گفت: با مراجعه به تاریخ کشور آمریکا مشاهده می‎‎کنیم که این کشور در گذشته با این آسیب‎‎ها روبرو نبوده بلکه دارای نیروهایی به عنوان گشت ارشاد بوده است تا با آسیب‎‎های اجتماعی و فرهنگی مقابله کند.

وی با بیان این که در گذشته مشروبات الکلی در آمریکا ممنوع بوده است، افزود: صهیونیست در طول سال‎‎های متمادی و با برنامه‎‎ریزی مدون به گونه ای در آمریکا پیش رفت که این ممنوعیت را در آمریکا از بین برداشت.

میرلوحی اضافه کرد: صهیونست‎‎ها با فریب مردم و به بهانه درآمدهای بالای حاصل از تولید و مصرف مشروبات الکلی، مصرف آن را به یک امر طبیعی در کشور آمریکا تبدیل کردند.

وی با بیان این که در تاریخ آمریکا مردم نسبت به اصول اخلاقی پایبند بودند، افزود: مردم آمریکا در گذشته نسبت به اعتقادات دینی و فرهنگی خود احساس وظیفه می‎‎کردند اما در طول تاریخ و باز هم با توطئه صهیونیست، این مسائل در آمریکا از بین رفته است.

میرلوحی اضافه کرد: اگر دشمنان در طول 36 سال پس از انقلاب اسلامی در ایران موفق نبوده‏‎‎اند، تنها به دلیل وجود ولی فقیه بوده است.

وی تصریح کرد: خیلی‎‎ها به دنبال آن بودند و اکنون نیز هستند تا آنچه در آمریکا به وجود آمده است، در کشور ما هم پیاده کنند، اما به لطف خداوند تاکنون موفق نبوده‎‎اند.

اين استاد گفتمان دینی در پايان با بیان این که صهیونیست به دنبال براندازی اسلام در جهان است، تاكيد كرد: صهیونیست دین و اخلاق را در جهان نشانه گرفته است و در این مسیر از هیچ اقدامی فروگذاری نخواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار