عرضه کتاب کودک ونوجوان در نمایشگاه همدان

جوادی گفت: کانون کودک و نوجوان استان همدان در این دوره از نمایشگاه تنها سازمانی است که به صورت تخصصی در حوزه کودک و نوجوان فعالیت دارد خاطرنشان کرد: یازدهمین دوره نمایشگاه کتاب همدان شامل سه بخش ناشران عمومی و ارائه کتاب‎های عمومی، ناشران تخصصی و ارائه کتاب‎های دانشگاهی، آموزشگاهی و کمک آموزشی و ناشران کودک و نوجوان و برنامه‌های جنبی و غرفه موسسه های فرهنگی است.
کد خبر: ۳۲۲۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲ 02 November 2016
 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: 200 عنوان کتاب و 50 عنوان تولیدات سرگرمی کانون برای کودکان و نوجوانان در یازدهمین دوره نمایشگاه کتاب همدان عرضه شده است.

عرضه 200 عنوان کتاب کودک و نوجوان در نمایشگاه بین المللی همدان
به گزارش ایرنا، سید محمد رضا جوادی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با برپایی غرفه خدمات فرهنگی، هنری، ادبی در راستای ارائه جدیدترین محصولات کتاب و سرگرمی در یازدهمین دوره نمایشگاه کتاب همدان حضوری فعال دارد.

وی ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در 2 غرفه این نمایشگاه به ارائه خدماتی همچون قصه‌گویی، کلاژ، عکاسی، کاردستی، شعرخوانی، بازی و همچنین ارائه جدیدترین کتاب های انتشارات کانون می پردازد.

وی با بیان اینکه کانون کودک و نوجوان استان همدان در این دوره از نمایشگاه تنها سازمانی است که به صورت تخصصی در حوزه کودک و نوجوان فعالیت دارد خاطرنشان کرد: یازدهمین دوره نمایشگاه کتاب همدان شامل سه بخش ناشران عمومی و ارائه کتاب‎های عمومی، ناشران تخصصی و ارائه کتاب‎های دانشگاهی، آموزشگاهی و کمک آموزشی و ناشران کودک و نوجوان و برنامه‌های جنبی و غرفه موسسه های فرهنگی است.

جوادی یادآور شد: دسترسی آسان مردم به تازه‌های نشر کشور، ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین خانواده‌ها و توجه به اقتصاد فرهنگ و رونق‎بخشی به اقتصاد نشر از اهداف برپایی نمایشگاه کتاب در همدان است.

گفتنی است نوزدهمین نمایشگاه کتاب هشتم الی سیزدهم آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی دایر است و همه روزه از ساعت 14 تا 20 آماده بازدید علاقه مندان است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار